Make your own glitters here
Portreti - cetrdeset i neka - Blog.hr

petak, 11.04.2008.

Portreti




Ljudi s kojima zivin ovih dana.
U kupovinu jos nisan bila,trosin se na brodu,ne trosin vanka hahaha.
Pozdravlja vas Popaj.
Marsej je jos uvik okupan kisom,cekan lipi dan za setnju.
Za trosenje euricha ima vrimena.A planovi veliki.




Image and video hosting by TinyPic

Poziranje u prolazu,zuri s jednog posla na drugi.
Kad me vidija s aparatom malo se poskliza na skalu pa mu puka zub.



Image and video hosting by TinyPic


S obzirom na globalno zatopljenje i moguci ulazak u EU ovako ce uskoro izgledat tipican Dalmatinac.




Image and video hosting by TinyPic


Mali od kamare,cisti brzo i temeljito,vodit cu ga doma.



Image and video hosting by TinyPic


Pozdrav portugalski,nisan ga nista razumila.





Image and video hosting by TinyPic



Fali mi moj Brazil,ali dragi je uz mene pa cu lakse podnit nostalgiju.



Image and video hosting by TinyPic


Evo njen dragi.
Slikaj me,nemam nista protiv,danas san dobre volje,nista se ne radi.




Image and video hosting by TinyPic


Nubira sprema odlican lavazza espresso.



Image and video hosting by TinyPic


Nju san morala slikat u boji,ma vidite kako je lipa i smisna,a tek mala,jedva se vidi iza sanka.




- 09:05 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.