Make your own glitters here
Petak - cetrdeset i neka - Blog.hr

petak, 14.03.2008.

Petak



Kazu da je petak dan za metak.Kazen ja da nije samo petak,ali sta sad?
Kako doc do metka,kad nema nikoga na raspolaganje.
Eno recimo moja cer.Izasla je jos u tri ure,spremila se zenska,upicanila.Prvo na kavu s prijama,svratit ce do babe vecerat,da se ne vraca doma.Onda ide u Split.Ekipno,prijatelji,prijateljice i momak.Doce doma ujutro i spavat sutra do rucka.
Lipo ce se provest,a mozda joj i petak bude petak.
Nisan ja ljubomorna sta ce ona izac,sta ce cilu noc u nekom discu izvijat tilo,ali san ljubomorna na petak.
Ne mos imat uvik sve kako zelis.
Tribala san odma jutros napisat naslov,ocu metak u petak i ko zna sta bi bilo.Mozda bi mi ga dan i donija.
Ali moj naslov je danas bija......odvedi auto na tehnicki,iskaraj se s geodetom,jer dva miseca cekan da iskolci teren.Ka da on mene placa,a ne ja njega.
Jos je pisalo da iden u spizu,na pazar i samoposlugu,da kuvan zeleni rucak i jos svasta,vec vidjeno.
Sad me malo strecaju ledja pa bi uz petak uzela i jednu masazu.
Ali ne mos imat sve.
Tila san i par komentara nabacit,ali meni jos uvik lose ide uklizavanje komentara.
Pa san odustala,ali sve san vas procitala.
Ko je dobija,dobija,drugi ce dobit sutra,priksutra.........
Ako vec nema petka,mogla bi bar napisat pricu o petku.
Ka da je bija.Cin uvatin vrimena.


Image and video hosting by TinyPic



- 17:43 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.