Make your own glitters here
Sretan vam utorak - cetrdeset i neka - Blog.hr

utorak, 11.03.2008.

Sretan vam utorak


Problemi s komentiranje i dalje traju,neki su otisli neki nisu.Necu se nervirat radi toga ima puno vise stvari za koje se "isplati" iznervirat.
Iden danas u frizera.Prominit frizuru,mozda iz temelja,mozda ne.
Oni koji me znaju,upuceni su u to da ja svakih nekoliko miseci napravin temeljitu promjenu.
Na glavi.Od jucer mozda i u glavi.Nesto san cula,saznala,taklo me,satralo me.
Ma koliko mi saznanje bilo bolno,suzu nisan pustila.Takva san.
Vaga san pa vazen,kombiniram i radin strateski plan.
Ne zamaran se odlukom,kad dodje pravi trenutak znat cu.
Neke odluke triba donit sa srcem i razumom.Tesko je to,ali ovi put mora bit tako.
Rekle su mi moje prije da kad tako cesto minjan frizure,da je to samo potreba za promjenama u zivotu.
Necu se sad bavit psiholoskim analizama oko jedne tako banalne stvari kao sto je frizura.
Mozda to ne radim zbog potrebe da nesto minjan u zivotu,mozda je to samo objest.
Ali me raduje,pa nek je i objest.
Ovo na slici sam ja,to ne radim iz objesti,vec iz cistog zadovoljstva.
Unatoc godinama.
Odjedriti.


Image and video hosting by TinyPic

- 09:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.