Make your own glitters here
Gorko,kiselo i mirisno - cetrdeset i neka - Blog.hr

ponedjeljak, 03.03.2008.

Gorko,kiselo i mirisno



Na nedjeljnoj kavi sam okarakterizirana kao nemirni duh.
Pozalila sam se da se ne mogu skoncentrirat na jednu stvar i zavrsit je do kraja,u komadu.
Sidin isprid kompjutera,citan blogove,dva-tri,pa mi dosadi.Dignen se,iden nesto proceprkat po kuzini,mozda i skuvat.Ostavin na pola i opet sidnen tu.Onda mi padne na pamet neka ideja za crtanje,pa izvucen pastele,rasprostren ih po stolu,zalipin papir na stafelaj i naravno ne dovrsin,jer mi je za oko zapelo nesto drugo.Vidin limun u zdjeli i mislin se kakve bi fotografije mogla s njim napravit.Razrezem ga,dodam ponesto.......slikajen,gledan,kombiniran.Onda se okrenem oko sebe i vidin koji san nered ucinila.Po stolu boje,rasute latice,iscidija se limun,sve se lipi.Nesto se krcka na spakeru.Olala i to triba zavrsit.Opet sidnem za kompjuter i citam,jidin se,smijen se......ala koliko je vrimena proslo,a ja nisam nista nacrtala,rucak oce-nece,nered oko mene,zatrpava me.......Jedino san uspila napravit par fotografija i ode dan.
Gledan te fotografije i vidin sebe.
Ovo san ja,sine mi.



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
- 18:16 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.