Make your own glitters here
Eksplozije boja - cetrdeset i neka - Blog.hr

petak, 29.02.2008.

Eksplozije boja



Znam da neki od vas ne vole prolice,ja volim.Volim sva godisnja doba osim zime.Zimi sam ko medica,samo bi spavala,stisnuta,hladno mi je,nervira me ona tezina odjece na meni,cizme,kape,fuj fuj.Nije mi ni do seksa kad se sitin koliko iman skidat sa sebe sretan
Onda mi stigne prolice,a ja skidan komad po komad,iz dana u dan.Oslobadjam se,leprsam,volim kad mi prvi mestrali obaviju ruke oko pasa i onaj osjecaj friske arije,samo malo,malo se najezin i oblije me toplina,ugoda prolitnog dana.
Cim zatopli spavam u prosjeku dva sata manje dnevno.Brze hodam,brze mislim,kako se priroda oblaci u nove boje,tako i moje raspolozenje raste.Puno izlazim i setam,fotografiram.
Spremim u ormar sve neboje i oblacim crvenu,zelenu,plavu.......



Image and video hosting by TinyPic

Uskocit u bistro i prozirno



Image and video hosting by TinyPic

Provest dan uz more,red ribarenja,red gluvarenja.Ruke nisu moje ako se to pitate,ja slikajen sretan


Image and video hosting by TinyPic

Kad procvitaju moji kaktusi u skrapi opijat se bojama i suncem.


Image and video hosting by TinyPic

Moja Mala gusta dok ne upalim prskalice s vodom.


Image and video hosting by TinyPic

I mi se budimo.


Image and video hosting by TinyPic

Guzvasto nam je.


Image and video hosting by TinyPic

Ljubav.


Image and video hosting by TinyPic

Proljetni praznik.


Image and video hosting by TinyPic

Cekam dragu.


Image and video hosting by TinyPic

Njami mmmmmmmmmm.


Image and video hosting by TinyPic

Leno najvise voli lito,hop sa skrape u more za frizbijem.


Image and video hosting by TinyPic

I za kraj jos malo boja.

O jeseni kad za to dodje vrime.sretan






- 14:24 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.