Make your own glitters here
Di san bila........ - cetrdeset i neka - Blog.hr

utorak, 26.02.2008.

Di san bila........

Ka i Zore bila san u metropolu,ali drugin poslon.Ona je bila gustat u delicijama,trosenju i ostalim hedonistickim gustima,a ja san bila po diplomu.Napokon je gotovo moje dvogodisnje gazenje autoputa.Iako su neki mislili da san otisla skupa s Ciovkon,privarili su se,svaka od nas je isla u vlastitom aranzmanu,na svoju stranu,za svojin poslon.Eto sretan
Sad san vlasnica diplome,pise slikarstvo,velikin slovima,a malim,autorska skola slikanja.Kazu da sad to upisen u radnu knjizicu.Aj neka,jos jedan red u radnu knjizicu ispunjen.Mozda se diko i zaspolin.
U neku ruku mi je krivo jer san gotova,ekipa gori mi je bila super,profesori isto,naucila san puno,radila san puno,a sad znam i koliko ima pumpi na autoputu,koliko kilometara,di je najbolji sendvic,koje gorivo je najbolje,kako izgledaju pejzazi u svako doba godine,a najdraze mi je bilo kad bi bura pozatvarala Radiceve mostove pa san upoznavala i zaboravljene krajeve lipe nase.
Da mi Popaj nije dosa doma u subotu,bila bi ja jos ostala i sa Zorom snjofala sta se to dogadja po zg zahodima puknucu
Ali triba je neko poc po njega na aerodrom,a nije red da to ne buden ja glavon i diplomom u ruci.
Odlucila sam imat novi hobi,skupljanje diploma.Vec gledan di ima sta novo za usavrsavanje,jer,kako cu i di cu sad bez obaveze.
Imate li koji prijedlog???
Moze i duhoviti.
Kako da kucanica koja je dala otkaz kuci iskoristi svoje slobodno vrime?

Ovo lipo vrime je potaklo moga Popaja da se okusa u uzgoju povrca,jer nije red da zemlja stoji neiskoristena,posto je njegova kucanica i to prestala radit,odlucija on posijat malo za potribu.Uredija tri gredice,stavija stajskog gnjoja,izmisa i posija blitvu,spinjacu,prtisimul,selen i rotkvicu.Dok se on bavija tin poslon,ja san odlucila da ne pecen kolace jednaput na godinu,nego dvaput,jer dvaput je dvaput.Nek mu bude iznenadjenje kad se umoran vrati iz vrta.Uspili mi kolaci,jer tu san uvik bila tata-mata,ali vise mi se ne da.Istrosila san se po tom pitanju.Mozda me opet dodje volja.Kako opet zavolit spaker,kako obnovit nasu jubav dugogodisnju?Tesko lud

Donija je Popaj doma pun kufer sporke robe,pa san i to morala oprat,a ko ce?
Predvece oden ja na balkon to skupit,da ne padne vlaga i bacin pogled na gredice.Vidin ja puno simena po zemlji,mislin se,bice nije dobro izmisa i zoven ja njega na raport.Pitan jesi ti ovo posija za tice ili za nas?
Gleda on mene zacudjeno,nista mu nije jasno i pita je li sta krivo napravija.Jesi posija u zemlju,pitan ja.Nije!!on vidija da ljudi to uzmu u ruke i bace po zemlji pa je tako i on.
Dakle,ipak je bilo sime za tice belj
Smijala san se do suza,satima,a i on sa mnom,sta ce,naucit ce,a mozda ga i stufa.
Gresku je popravija i izgrablja zemlju,sad cekamo da nikne zujo
Ima jos oko 50 kvadrata za obradit,bice tu svega,smija najvise,povrca manje-vise.
Kad zavrsi s vrtlon,mogla bi ga pocet ucit pec kolace pjeva

Eto sad znate di san bila i sta san cinila.Ne bas sve,jer nike stvari ostaju izmedju mog Popaja i mene sretan

Na povratku iz metropole,nebo se zarumenilo.Izlaz Prgomet,vatreno nebo.Bas lipa slika za kraj jedne faze.



- 21:06 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.