Make your own glitters here
Bikijada - Radošić 2006 - cetrdeset i neka - Blog.hr

srijeda, 20.02.2008.

Bikijada - Radošić 2006

Nagovorili me,isla san,aj da vidim kako je to.Dosli rano ujutro,nema jos puno ljudi,ali zanimljivih faca koliko volis sretan

Zuti se zagleda u daljinu,fali mu draga,nije tila doc.Smislit ce on za nju stihove,ljubavne i bice samo njegova.

Image and video hosting by TinyPic


Auto mi je u ladu,ajmo mala ja i ti,u gajde cu ti svirati.

Image and video hosting by TinyPic


Vidin da me slikajes,priko oka san te ubra.

Image and video hosting by TinyPic


A ko ce na stare pazit?

Image and video hosting by TinyPic


Lipo nam je danas ovde na suncu.Ha ha ha slikaju nas.

Image and video hosting by TinyPic


Spreman za zenidbu,jos da nadjem mladu.....

Image and video hosting by TinyPic


Malo mira ispod stabla,cili dan jasu dica po meni.

Image and video hosting by TinyPic


Nije ni tovar glup,hoplaaaaa i jahac je vec na podu.Zasto bi se meni smijali,nek se smiju njemu.

Image and video hosting by TinyPic


Onda slijedi borba bikova,ne vidin svrhu,mogli smo se sastat u prirodi i jist i pit bez ovog folklora.

Image and video hosting by TinyPic


Nek mi se neko samo pokusa priblizit!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Janjetina je bila dobra,nisan imala vrimena to slikavat.Ladno pivo,dobro drustvo i savrseni meteoroloski uvjeti.


- 21:46 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.