Make your own glitters here
Faktor rizika - cetrdeset i neka - Blog.hr

utorak, 22.01.2008.

Faktor rizika

Gledan na tv prilog o S faktoru.Novi izum,cega,valjda vrsta rekreacije.
Savijaju se zene svih dobi uz sipku.Otkrile su svoju seksualnost,duhovno su napredovale,smanjile tezinu i one su nove osobe,pozeljne i opet sretne.
Zamisljam sebe kako se "budim" uz te nove pokrete na koje moje tijelo nije naviklo.
Postajem pozeljna,seksi,hodam ulicom i param nosom nebo,moja guza se njise u laganom ritmu,muskarci prolaze i ne mogu odvojit pogled.
Nadahnuta pogledima stizem kuci,trazim objekt koji ce mi glumit sipku,lagano se uz glazbu opustam,savijam se uz spiku.Ostajem samo u izazovnom donjem rublju.Danas je crveno.Moj zakoniti stize s posla.Oci mu zasjaje,ovo nije ocekiva pri povratku kuci,priblizava se,skida i on komad po komad odjece i ostaje samo u dugim mudantama i bicvama na rupe........budim se u znoju i shvatim di je rizik.

Faktor rizika.

Trebam ljubavnika.On ce na sastanak dolazit opran,namirisan i spreman.
Pazit ce dobro sto ima na sebi.Jos vise ce pazit da me zadovolji.I ja njega.Zeli me osvojit i zato iz sebe izvlaci ono najbolje.Mi smo dvi super osobe,duhovite,duhovne,seksi,pametne.Volimo se,ljubimo se,nikad nam dosta jedno drugo.Za njega cu plesat uz sipku.Onda jedan krivi potez,nekvalitetno smisljena laz i mi smo otkriveni.

Faktor rizika

Odbacujem ovu ideju za sad.Plesat cu uz sipku sama sebi,pred ogledalom.U dokonim trenucima,kad me svi ostave na miru,zakljucat cu vrata i zabavljat se sama sa sobom.Uz sipku i glazbu.
Ali,zaboravim li zatvorit rolete,moze me vidit koji susid,a nikad ne znas sto se skriva u ljudima.Uvik su silovatelji i ubojice mirni,familijarni i dobri ljudi iz susjedstva.I eto novog rizika.

Faktor rizika.

Zato odustajem od S faktora.Doci ce lito pa ce zakoniti skinit duge mudante,a i mogla bi mu konacno kupit nove bicve.

Hmmmm....nije se lako rastat od nekih ideja.
Mozda da ipak nadjem ljubavnika??
Nekako mi to zvuci najmanje rizicno,ako se smisli kvalitetna laz.
Jer bas me nesto privlaci taj S faktor.
Zakonitom se uvik mogu opravdat da sam samo tila duhovno napredovat.
A ja san zena u predklimaktericnom stanju i mora uzet u obzir da mi ljubavnik puno vise pomaze kod valunga od kucanskih poslova i peglanja kartica.
Lipo smo se zakleli nekad davno.
U dobru i zlu kiss








- 19:52 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.