petak, 12.05.2006.

jebe mi se za sve!!

e u kurac ovaj dan je fino krenuo, dođeš jutros u jebeni 7 sati u školu i sve je bilo dobro prvi sat, spajali mi tamo neki spoj i ja i jaran spojili prvi i pregledala ona nama i kaže izmjerite i spajajte dalje! i tako ja to spojio kad roza na nas dvojicu tko vam je reko da to spojite, pa reko profesorice rekli ste nam, boli nju đon kaže izađite van imate neopravdan sat! a jebiga ja ih nemam puno pa me to i ne brine, al uz kurac ja došo na sljedeći sat ovi moji klošari govore da se ja i ovaj trebamo javiti zbog toga što smo spojili na izvor bez njene dozvole, i ništa mi dole i nađemo nju i malo se prepirali s njom i oće ona nama dati neku kaznu, e to neće ići tako lako izborit ću se ja za svoje pravo evo im yaya! sada sam upravo odgovaro računalstvo i jebote dobio 2, ma do boga! imate svi pozdrav od mene, za sve jedna velika PUSA!!!!!

- 08:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.05.2006.

evo malo nešto sa lude zabave!!

nije da se pohvalim al na zabavi je bilo svega, i svađe i ljutnje pa i prijetnje! al se to na kraju i smirilo! čekali smo na zabavi jebena 4 sata da bi mogli zasvirati, al su međutim ispred nas ubačeni neki bosanci i ja se se naravno napizdim i odem kući raspremiti se i otići u kafić, reko jebeš zabavu! i ja došo kod žole uzeo pivo i igrali pikada ja i dečki ma ustvari zajebancija samo da se malo smirim i popio je tamo 2 piva kad meni zvoni mobitel. zove me brđo i kaže ajd ja ću sada doći po tebe idemo svirati samo za mog njegovog starog i ni pet ni šest maznem ja onoi pivo što sam imo i evo dođe brđo po mene i deri kući po tamburu, ušo ja u kuću i star mene pita kud ideš, reko ode svirati i valda je ona meni rekla da ne budem dugo, i ja sam to zanemario! dolazim ja tamo u školu i na ulazu mene dočekuje naš predsjednik kuda i ja raskopčam jaknu i on mi ju skine i uhvati se ja tamburei ožeži! svirka do ludila kad su nas ljudi počeli kititi evo para reko dečki svirajte nema stajanja! i kasnje ti dođe boso i stipo marinčić i kaže franjo svirajte samo za njih i oni nas počeli kiti i nakon nekog vremena oko pola 4 završili mi to i kažem ja brđi odo ja pitati našeg menađera(čika Franju) jel smijem ja popiti pivo, onako iz zajebancije i naravno kaže čovjek sjedite i popite i pojedite šta hoćete! a da ste vidjeli našeg menađera sutra ujutro, čpvjek izašo van i mi ga sreli i pitali mi njega kako se osjeća nakon sinoćnje zabave, pokazuje on glavu viče tuče udara ono vino i tako vam je to bilo! Bok, i pozdrav svima u njemačkoj i jarugama i svim blogerima! još jedan bokić za sve!

- 13:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>