B R O D O V I

srijeda, 22.03.2006.

Jesan Prasac

A stvarno san prasac jedan debeli i lini. Bure vanka pušu i snigovi padaju a meni je tlaka otić do lučice vidit šta mi je sa brodon. Neman pojma zašto, ali možda ne želin zapocimat neki novi posa na njemu koji znan da neman pojma kad ću završit. Ali jebi ga , već san to sve skupa započea pa se sad moran i prisilit da nastavin. Mora bi ga sredit do lita. Ali moan i fax sredit sad, jer mi se ćini da mi je to prišnije trenutno.
Ali šta je najgore od svega neman volje ni za to. Ma koji mi je qrac stvarno ne znan.
Najbolje je ić izist štagod. E dobro san se sitija. Iden ća do frižidera vidit šta ima novo..

22.03.2006. u 14:11 • 8 KomentaraPrint#

petak, 17.03.2006.

Dugi postovi

Ma stvarno ne kužim one neke duge postove šta pišu ljudi i još dobiju miljun komentara. Šta sad ? U ćemu je baza ? Evo mogu i ja kopirat sad neko sranje pa će mi današnji post bit 18 metara, i baš se pitan ko bi to čita. Evo npr. Hrvati zbog romantike ne sklapaju predbračne ugovore
U trenutku sklapanja braka naši ljudi ne razmišljaju kako će dijeliti imovinu jer bi to već u startu impliciralo razvod i 'ubilo romantiku', te se predbračni ugovoru nikad i ne sklapaju. Dafinka Večerina, koja u razvodu od 16 milijuna dolara zastupa bivšu suprugu košarkaša Gorana Giričeka kaže kako se međutim sporazum o podjeli bračne stečevine može napraviti za vrijeme braka i nakon njega, a razlika je ta što se predbračnim ugovorom utvrđuje da će se imovina stečena u braku tretirati drukčije nego što piše u zakonu, dakle pola-pola. Iscrpnije...pogledajte na Monitor.hr.
I ko ce citat sad ova trabunjanja ? Pitam ja tebe druze Jataganac ?

17.03.2006. u 13:20 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 13.03.2006.

Gasiraj me nježno

Evo je. Ovako je taj motorić izgleda kad san ga kupija. Od sada pa nadalje otvara se motoklub " PARCIJALA". Mogu postat članovi samo oni koji mogu pojest priko 3 kg janjetine sa ražnja :-))

13.03.2006. u 20:54 • 1 KomentaraPrint#

nedjelja, 12.03.2006.

PIMP MY RIDE

Evo vanka je još ladno da bi moga bilo šta radit na brodu pa bi se moga malo priselit u garažu. Evo sasvim slučajno san se sitija da iman Vespu u garaži :-) Moga bi pokušat napravit štagod od nje. Sad će Điber doć na svoje. Sada ćemo malo radit đite sa motorima. Znam da većina ljudi šta vole brodove vole i motore, pa se nadam da će i ovo bit zanimljiva tema. E sad kako ja još nisan sredija svoj motorić ova dvojica su već počela i bez mene.

12.03.2006. u 20:15 • 4 KomentaraPrint#

subota, 11.03.2006.

Majstor KITA

Evo ovako je izgleda nakon šta ga je majstor tj. ja dovea u red. Dok san dobija ovo šta se vidi potrošija san 3 kila kita, tri brusilice, naramak karte devere, 2-3 kila Primera i isto toliko intonaka. I da ne zaboravimo parsto kila dobre voje. Bilo je dana i kad san ga proklinja i kad san mu se divija. I sad fala Bogu sviđa mi se ono šta vidin. Kupija san dabome i knjigu o jedrenju da ne ispadan baš skroz idiot kad me neko pita jesi li namistija ovo i ono. Pomalo se ušaltavamo. Ali i dalje ne želim bit neki šminkerski jedriličar koji jedri samo da bi bija viđen na nekoj regati. Upravo suprotno. Želim odjedrit do palagruže i uvatit jednoga zubaca od deset kili i žderat sa ekipon dok ne puknen BUAHHAHAAA
Kapulu ću naravno ponit od doma……

11.03.2006. u 05:00 • 2 KomentaraPrint#

petak, 10.03.2006.

Nek Se Mali Zove

Pala mi je na um jedna ideja. Zašto ne bi svoje vjerne i drage čitatelje tj. tebe koji si ovdje sasvim slučajno baš kao i ja uključio u imenovanje broda :-) Neka svako da svoj prijedlog kako bi se brod trebao zvati. Baš me zanima glas naroda. Do sada sam smislio dva imena i ne mogu se odlučiti. « KAOS » i « UTOPIA »

10.03.2006. u 00:57 • 9 KomentaraPrint#

četvrtak, 09.03.2006.

PRI PI ZDI NA

Napokon da sam se docepal interneta. Znam kasnim za ostatkom svita za nekih 20-ak godina, ali ebi ga. Ma nema veze. Glavno je da mogu opet pisat o svom brodicu. HEHE. E sad..... Znaci Van DE Stadt. 8 metara. Mozete ga pogledati na http://adria.fesb.hr/~lbozikov/stranica/

09.03.2006. u 08:25 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

MORSKI LINKOVI



morsko-prase.hr
Na morskom prascu ima svašta, ali baš svašta.

lantina.hr
Ovo su stranice Nove Burze Nautike. Zgodan oglasnik.

Nautika.hr
Evo malo i za one koji su falili stranicu i traže nekakve šminkerske brodove





www.crocoast.net
www.zubatac.com
www.4u2p.net
www.grljevac.com
www.strozanac.com
www.stobrec.net    
fesb.zubatac.com
tamaris.crocoast.net
www.zubatac.tk
zubatac.blog.hr
www.4u2p.tk
www.quickgame.tk

MY POEMS

Trabakul

Rodih se tamo,
gdje se rađaju i drugi,
brodovi od drva.

I duša mi je drvena,
i srce,
i kosti.

I ja služim,
kao što služe moja braća,
ljudima koji
vjeruju u more.



MORE

Kamen u Moru;
Srce u Moru;
More u Moru.

Odsjaj ili stvarnost ?
Misao il vrijeme ?

Na mom satu
more sati i more minuta.

Trošim vrijeme,
A More troši mene.



DALMACIJA

Sol u zraku,
srce zadovoljno lupa.

Smokva kraj puta,
a ispod smokve klupa.

Ispod klupe tići,
cili su pikoli i mići.

A sa druge strane More,
vidi se do Visa.

Samo bi ga gleda,
sluša i mirisa.


Đita.zip
Desni click & save target


luka@elmap.hr