-Ime~Zrinka
-Datum rođenja~28.06.1991.
-Znak~rak, podznak~tumor (za one kojima treba duže - to je bila šala).
-Volim~svoje prijatelje, matematiku, gledanje filmova, spavanje, zezanje profesora iz fizike, grafite, izigravanje(pred profesorima) superpametne, zainteresirane, dobre curice koja se svim silama trudi naučiti njihov predmet(da, da), ispijanje cappuccina u ogromnim količinama, zezanje s Doris na temu moje savršenosti, noć, internet(ne mogu živjeti bez njega), sestre, brata, svoj mobitel...
-Mrzim: općenito dvolične ljude, ustajanje u ranu zoru, kada imam devet sati u školi i još informatiku iza toga, samu činjenicu da nemam kompjuter u sobi (to će se uskoro promijeniti), profesora iz fizike, glupe viceve (tipa, idu dva čovjeka ulicom, na jednoga padne cigla, a drugi se zvao mate), glupe ljude (mislim, ja toleriram glupost ako je u malim količinama, ali ono, kad je neko glup u mozak to ne mogu podnijeti), kad mi netko na ICQ-u daje odgovore tipa: aha, ...
-ICQ broj: 212-749-682
E-mail: zrinjka@net.hr
-Životno geslo~Ne, nije bitno biti prvi. Bitno je biti ispred drugoga...
-Najbolja sam u: čitanju vlastitog rukopisa, nitko, ali nitko nije bolji od mene...



ipak se kreće...
Yoko Ono, Yoko ovo i sjebaše Lenona!
Postoje 3 vrste ljudi: oni koji znaju brojati i oni koji ne znaju.
Evo jedan za Beti:
Ima zena koje tvrde da su svi muskarci isti. Zar to nije malo previse iskustva?

Sada jedan za Stellu:
Mozda zenama mozak i nije slaba tocka... Ali je ipak tocka.

Ja sam ovakva rođena, a koje je tvoje opravdanje?

29.01.2006., nedjelja

SRETAN ROĐENDAN, AIDA!!!!!!!!!



dakle,
danas je Aidin rođendan pa odmah odite na njen blog (za one koji ne znaju kakose to radi - kliknite tu) i čestitajte joj...

ODMAH!!!

btw, za one koji ne znaju tko je aida:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

p.s.aida, ako se slučajno naljutiš, sorry

- 00:08 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv