On/Off

By: Alice Greene kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

{opis}

Image Hosted by ImageShack.us
-Riječi.
-On.
-Pročitaj post.
-Ostavi 1-2 kom.
-Vraćam 1-2 kom.
-Razmjena? Javite

{-Linkovi-}

Image Hosted by ImageShack.us
.bebač.

Ona.

Image Hosted by ImageShack.us
-Djevojka bez imena.
-Skrivena pogleda.
-15 god.
-Početak granica.
-On < 3

Image Hosted by ImageShack.us
Volim:
-Frendove.
-Obitelj.
-Njega.
-Knjige.
-Izlaske.
-Glazbu. (Rock.)
-Svoj grad.




Dragi blogeri.
Evo. Zadnji su dani u ovoj 2009.godini. Novu godinu ću dočekati s svojom frendicom koju baš često ne vidim,ali smo si super. Tako da drago mi je da budemo skupa dočekale 2010.godinu.
2009.godina mi je bila jedna od najboljih u životu. Od onog prvog dana pa sve do zadnjeg. Maturalac,ljeto,smijeh,zabavljanje,suze puštene od sreće..sve to je bilo lijepo jako i nikad neću zaboraviti tu godinu.
Upoznala sam mnogo ljudi ove godine koji su mi prirasli k srcu. Naj frendicu jednog lijepog dana u 7.mjesecu..i još nekog onog posebnog u 8.mjesecu.
To su dvije osobe koje su mi najviše prirasle k srcu.
2009.godina u riječima i događajima koji su ju obilježili:
Maturalac.Ljeto.Koncerte.Naslikavanje.8.mjesec.Ludovanje na bazenima.Shoping.
Spavanje kod frendica.Hrvatska traži zvijezdu,ZOKII<3.
Park,naše klupice.Prljavci.Hladno pivo.Msn.Fejs.
Drugo polugodište sedmog razza.Ludovanje na kiši.Mokre starke,skakanje po lokvama kiše.Suze od smijeha.Sunčanje.
Rođendani..Kafići.
Korčula.Split.Dubrovnik.
Kave u rano jutro.<3.Razgovore na telefonu u 4 ujutro.haha.
Zagrljaje.Zezanje mojih susjeda.Slušanje muzike.Ulice.
Vansice. Svađe[trajale jednu minutu].
Digitalni fotić.Čitanje knjiga.Pisanje pjesma.Dnevnik.Frendovi.[oni su začinili ovu godinu].

Da ne duljim više. Obožavam 2009. godinu.
Nadam se moji blogeri da je i vama ova godina bila toliko dobra i zabavna.
Želim vam da se lijepo zabavite na dočeku Nove,da budete zdravi,sretni,da budete imali dobrih ocjena i osmašima želim dobar upis u srednju školu.
Imam jedno pitanje za vas. Kako ste vi proveli ovu 2009. godinu i što se dobili za Božić ove godine?hehe.Napišite mi u komentarima.
Volim vas.<33.


|nedjelja, 27.12.2009., 11:50|

|19| Komentari| Print| #






Dragi moji blogeri. Pišem danas ovaj post jer neznam dal budem mogla doći na komp na Badnjak.
Želim da za ove blagdane budete sretni,zdravi i da vam uvijek bude osmijeh na licu.
Želim da uživate sa svojom obitelji u domu sa puno topline i dobrote.
Želim vam da na Božićno jutro pod jelkom ugledate poklon koji ste željeli. Ali umjesto onog materijalnog želim da na ove blagdane dobite najljepši poklon. Ljubav,mir,sreću..
Da ne kompliciram više.
Ove Božićne večeri tisuće čestitaka traže svoje putove kroz guste pahuljice snijega. Neka ova moja pronađe put do vas i kaže vam Sretan Božić, umjesto mene!
Volim vas.<3.


|utorak, 22.12.2009., 15:23|

|13| Komentari| Print| #






Božićno vrijeme

Ovo vrijeme je meni najbolje u cijeloj godini.
Vrijeme mira,ljubavi..nema ništa bolje za mene.
Danas sam baš blagdanski raspoložena. Pijem topli čaj,grijem se u kući gledam kroz prozor kako pada snijeg. I osmijeh mi je na licu(:
Jedva čekam Badnjak i Božić.
Svake godine dok dođem s polnoćke šuljam se do bora da vidim što je ispod bora za mene.
Obožavam razgovore s obitelji u toploj kući u mraku dok gledamo svjetleći bor.
Volim pisati božićne čestitke za moje frendove.
Uživati s njima u snijegu.
Osjetiti miris kolača iz mamine kuhinje izlazeći iz moje sobe u hladno jutro(:
Sve su to sitnice. Ali najljepše je vidjeti da su osobe koje su ti drage sretne i da imaju osmijeh na licu.
Dragi moji blogeri. Nadam se da je i vama tako lijepo i da ste sretni(:
Imam jedno pitanje za vas. Vjerujete li u Djeda Božićnjaka?hh.znam da je možda pitanje dječje,ali zanimaju me vaša mišljenja.
Btw.Novi post pišem za Badnjak. Da svima zaželim sretan Božić.
Volim vas,uživajte mi u ovo prekrasno vrijeme.<3.

Jedna pjesma za kraj(:

It's Christmastime
There's no need to be afraid
At Christmastime, we let in light and we banish shade
And in our world of plenty we can spread a smile of joy
Throw your arms around the world at Christmastime

But say a prayer

Pray for the other ones
At Christmastime it's hard, but when you're having fun
There's a world outside your window
And it's a world of dread and fear
Where the only water flowing is the bitter sting of tears
And the Christmas bells that ring there are the clanging
chimes of doom
Well tonight thank God it's them instead of you

And there won't be snow in Africa this Christmastime
The greatest gift they'll get this year is life
(Oooh) Where nothing ever grows
No rain nor rivers flow
Do they know it's Christmastime at all?

(Here's to you) raise a glass for everyone
(Here's to them) underneath that burning sun
Do they know it's Christmastime at all?

Feed the world
Feed the world

Feed the world

Let them know it's Christmastime again

Feed the world
Let them know it's Christmastime again


|subota, 19.12.2009., 17:19|

|12| Komentari| Print| #






sjecate li se onih dana? Onih zlatnih godina? Onih godina dok smo svi bili složni i sretni skupa? Sjecate li ih se? Evo..osma godina osnovnjaka je ovdje. Kuca na vrata kraj. Definitivni KRAJ. Znate li što to znaci? Da cemo se razdvojiti i tko zna kad cemo se opet vidjeti? Raspast ce se ona 1995 generacija. Oni 8.a i 8.b. Koji su vec osam godina skupa i imaju neke svoje ludorije koje su izludivali ucitelje,ali su nama uljepšavali svaki dan i cinili nas sretnijim. Sjecam se još uvijek prvog razreda i sjecat cu ga se uvijek. 8.a i 8.b falit ce te mi. Svaki od vas je poseban pupoljak prekrasne ruže. Te ruže rasle su dugo u mom srcu. Punih osam godina. I još uvijek rastu. Jer vas volim. Svakog od vas na poseban nacin. Znajte. Uvijek cete biti u mom srcu otici cu u grob s vašim imenima zapisanim u mom srcu. Jer ipak. Vi ste ljudi koe sam ovih godina zavoljela jako puno. I koi nikad nece iz mog srca van. Imamo samo jedno polugodište koje ćemo provesti skupa. To je malo. JAKO. Zadnji mjesec u osnovnoj plakat ću. Jer neću svaki dan više viđati ljude koje su mi ovih 8godina osnovnjaka učinili zlatnima.
Uglavnom.Znajte.Da vas volim.I uvijek ću vas se sjetiti i u najtežim trenucima vi ćete mi izmamiti osmijeh na lice. tj. sjećanja na vas.

Opća opasnost

Jednom kad noć

Jednom kad noć
ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao
što nisam tu
ruke pamte
samo ljubav najbolju

Jednom kad usne
ne bude htjele
u strancu utjehu tražiti
suze će srcu šapnuti
da je pogriješilo
jer nije ostalo tamo
gdje je jedino voljelo

Kada tuga jednom
na vrata dođe
a samoća zaboli
hoćeš li moći ime moje
sa usana svojih skloniti

Bili smo jednom najbolji
o nama su priče pričali
i sad kad se sjetiš
htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile
bure i vjetrovi

Još jedanput.Volim vas.<3333.



|srijeda, 16.12.2009., 10:52|

|21| Komentari| Print| #






eii.ja opet pišem novi post.znam da sam ga napisala u ponedjeljak.ali moram opet:DD.
sve bih dala da je ljeto.nebi bilo školskih obaveza.samo uživanje.nikad neću zaboraviti ovo ljeto.kad me je baš bilo briga za sve.hodala sam po gradu s mojim najdražim frendicama s osmijehom na licu.sretna.fale mi i ono što sam svaki dan visjela od jutra do mraka na bazenima,što uopće nisam spavala.fale mi i one suze koje sam pustila zbog neopisive sreće.
sva ona ludovanja.bit će u mom srcu zauvijek.svi dečki koje sam upoznala u ljeti i oni će biti u mom srcu.ali samo jedan zauzima posebno.<33.
evo.bliži se Božić,volim ovo vrijeme.svugdje po gradu su božićne jelke,sve ukrašeno.ali fali samo nešto da bi ovo vrijeme bilo totalno savršeno.snijeg.
nisam malo dijete,ali se snijegu veselim ko malo dijete.
nadam se da ćemo imati bijeli Božić,hehe.
ajd.uživajte mi svi u ovom vremenu.
volim vas sve.


|četvrtak, 03.12.2009., 20:51|

|29| Komentari| Print| #








Ti si jedna posebna osoba u mom životu. Moja droga. Bez tebe,bez moje droge bila bih jedna obicna djevojka u ovom svijetu. Izgubljena,tražila bih po svijetu barem malo ljubavi koju mi ti nisi dao. Tražila bih utjehu u zagrljaju nekog drugog decka,ali iz dna duše sanjala bih tebe,tvoje zagrljaje. Znaš li kako je teško vidjeti kad se ti smiješ s drugom curom,kad si sretan,a ja preko puta tebe u duši svojoj placem. Sve bih dala da budem jedna cura koja ce se s tobom smijati. Ali. To nisam ja i nikad necu biti. Možda nisam savršena,ali zato znam voljeti svim srcem. I tako te volim. Najviše. Moju ljubav prema tebi ne može razoriti nitko. Ni cijeli svijet. VOLIM TE.

Htjela bih samo reci hvala svima koji su mi komentirali. Zadovoljna sam jako s ovih 28 kommova. Hvala.


|utorak, 01.12.2009., 10:38|

|9| Komentari| Print| #






Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.