mojahrvatska

09.12.2006., subota

Bosansko pitanje-Moj odgovor U+U+U

Pogled na Hrvate u BiH sa antropološko-biheviorističkog stanovišta daje čudnih odgovorah.U povjesti Hrvati
BiH naginjali su Patarenstvu-Bogumilstvu u krilu katoličke crkve.Okruženje ih je izoliralo te ih je definicija mase prinudila SAMOPOSRBLJAVANJU.S:Radić u svojim govorima navodi na prelaz na pravoslavlje iz nužde
jer su tadašnji franjevci tražili velika davanja za vjenčanja,krštenja i ostala vjerska davanja.Zbog ratnih rezultata oni se osjećaju sitni a zbog sranja sa muslimanima izgubili su ponos i čast.Oni će se okrenuti srbima kao velikima u čoporu.Da im mi mjesečno šaljemo po 100 eura ni to ih ne može spasiti.MI smo jad,
bjeda,gubitnici.Da smo mi VELIKI nebi oni od staha i poniženosti od mase govorili srpskim narječjem i klanjali se srpskoj kulturi-(tu je uzrok srpskih narodnjaka-muzika).To nam je zato što političari nisu skloni poslati
SNAJPERISTU u Beograd već su radije gurnuli Vukovar kao topovsko meso.(a da ne bude totalni gubitak napravili su Oluju-jebala ih CIA i Židovi)Rat protiv muslimana nije bio naš interes već tuđi s kojima je napravljen vrlo loš posao.NA TOJ STRANI NEMA IZLAZA.Hrvate u BiH trebamo pripojiti matici na pošten način.Muslimanima u BiH treba ponuditi IZLAZ NA MORE-kao monetarnu i robnu burzu koja će povezati Islamske zemlje sa Europom a za uzvrat da se Hrvatski teritorij pripoji matici.Mi smo mali zašto-Zato što cjeli Sabor ima toliko inteligencije kao ja kad sjedim na wc školjci.Niti nama a tako ni Hrvatima u BiH nema budućnosti bez vlasti koja može vratiti čast koja će od Hrvatske napraviti ponos ako treba i rat sa srbima za
teritorije koje smo izgubili u BiH.Trebamo skinuti ova kosovsko.komunjarska,lopovska govna što nam kao vampiri piju krv.
Osnivač masonstva u muslima BiH 1993.g(pozdravljam židova Jakoba Fincija člana La Benevolencije i masona kojem sam spomenuo da sam rodio masonstvo kod muslimana što je utjecao da židovi stanu sa
podrškom za rat.neka J.Bienfeld mirno spava.) U+U+U
- 08:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Popeo sam sa na planinu-pogledaj tamo dolje-u šumi majmuni skaču sa grane na granu.

Linkovi