nedjelja, 04.03.2007.

nedjelja, 4.03.2007.

Prvo izležavanje na plaži ove godine. Već sam lagano zaboravila koji mi to gušt predstavlja. Zadigla sam nogavice od traperica, majicu do grudnjaka i otkopčala šlic i spustila hlače do gaća.. i izvalila se na jaknu na plaži. I tako 2 sata! naughty Kako doobroo.. yes Sunce me opilo, onako lagano ošamutilo, baš volim taj osjećaj. Iako je svaki dan toplo, danas je zrak mirisao po proljeću. Uživala sam.

Iako, moje društvo i nije. Prijateljicu mi je noćas napustio dečko, prekinuo je s njom na vrlo ružan način. Niti jedan prekid nije niti lijep niti ugodan, ali korektni ljudi se ipak potrude birati riječi da svoga partnera potpuno ne pokopaju i još utabaju zemlju nad njim. Ovo drugi urade baš to. To se uglavnom desi ljudima kojima to i ne zaslužuju.. jedna od njih je i moja prijateljica. Ne mogu reći da sam jako iznenađena njegovim postupkom, jer je to već jednom napravio, ali su se na njegovo dugotrajno moljenje i inzistiranje pomirilii i sve se nekako činilo u radu. Iako, očito nikad ne znaš šta se mota u nečijoj glavi.
Tako da sam odvela prijateljicu van, na sunce, na ovaj prekrasan dan, da se makar pokuša malo opustiti i odmaknuti od svega. Iako joj je to sada nemoguće. Dobila sam i neke njegove stvari, koje nije htjela baciti u smeće, a ne želi ih imati doma. Tako mi sada u kutu stoji vreća s 1 debelom knjigom o uređenju kuće, 6 knjiga o opusima raznih slikara, vodič po Irskoj i Amsterdamu, 1 knjiga Dan Browna, još 1 od ne-znam-koga, 1 fotka i - 1 kondom! Rečeno mi je da to držim pokraj wc školjke i u listove knjiga umotavam uloške. Hm... za sada ću ipak samo čitati Anđele i demone Dan Browna.

A šta reći osobi koja je toliko povrijeđena i u šoku? Znam kako joj je, jer slično reagiramo na takve situacije, od totalnog beda, ležanja u krevetu i nepranja (je fuj, ali tada život nema smisla, pa čemu se uopće tuširanje??), do fizičke reakcije na bol u vidu povraćanja. Sve one fraze tipa "bit će bolje" su skroz isprazne, a one istinite, da je on "malo uobraženo i nezrelo govno koje je ne zaslužuje" i da "ona zaslužuje bolje", to je ionako ne usrećuje. Zato smo uživale u tišini i suncu, povremenom pogledu kroz kristalno bistro more, na ježeve i prekrasnu sedefastu boju petrova uha. Tu i tamo tišinu bi prekinulo par rečenica koje bi izmijenile.. ali ponekad je najbolje samo pokušati uživati u onim malim stvarima koje te podsjete da je živjeti ipak lijepo.

- 19:42 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

malo razmišljanja jednog zmaja