subota, 30.08.2008.

Ajmeee...vidi došla ja natrag...

Elouuu....Isuse kolko se dugo nismo culi...i nakon ovog sto sam rekla da ne pisem vise posteve...ma nemogu ja to..moram negdej nest pisat i gotovo...covjece cjelo ljeto sam u Lipiku...kod bake...(Slavonija)...bilo je super...i usput pozzzdravljam sve Lipicane...naravno..one s kojima sam se družila cjelo ljeto...jooj..kad bi mi se dalo pisati o svemu tome...al mi se neda...ima toga...a nest malo napisem...evo...neko vrjeme smo išli svaki dan na bazene...i ne..nie nam tak brzo dosadilo..uvjek se nasla neka budala kojoj smo se morali smijat..lool...pa smo isli na streetball...bilo je odlicno...zadnji dan je bio koncert od Zabranjenog pušenja...nie da smo sad gledali..al culi smo..hehe..bilo je vatrometa..ma svega...ak neko oce pogledat slike ili nest vise o tom streetballu nek posjeti ovu stranicu...www.streetballipik.org...i tak jucer smo imali trening na bazenima..i bilo je ok...pa smo isle gledati Podravku...i tak..pobjedile su...i danas igraju....i nadamo se još jednoj pobjedi..i tak...ljeto je bilo fenomenalno..al da....u ponedjeljak školaa...ajmee meni...covjece..još jedna godina u osnovnoj...OMG...a nea veze..sad vise neam blage sta da vam pisem..možda stvaim koju sliku iz Lipika...al mi se bas neda...hvala svima na kommovima...i uzivajte jos ovu subotu..i nedjelju..jer od ponedjeljka smo na mukama...svima veliki pozz...post by.

| 09:55 | Komentari (24) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA