četvrtak, 22.05.2008.

..LoVe Is GoNe..IpAk OsTaJeM s VaMa...ŁoŁ..

Elou..ma znate kaj dost je bilo da se ljutim na cijeli svijet...okrechem novu stranicu...ljudofi ipak ostajem s vama...a ona situacija se neche ponoviti...vishe mi neche doch na pamet da zbrishem blog..hvala..na komentarima..bash ste zlatni...vishe necu biti naivna..od sad..ma jucer je sve dobro zavrshilo..imali smo utakmicu protiv Mlinara..(Križevci)...malo su starije..al nas nije bilo briga..rofl..igrali smo dobro..borili se..i ostavili..nadam se dobar dojam..=))...na žalost odigrali smo nerješeno..ah..al ipak..osvojile smo bod..heh..e jedva chekam..sljedechi tjedan u školu idem samo 3 dana..jer idemo na državno u Labin..(s rukometom)..jee..neznam kaj mi je bilo u busu..nechu to ni spominjat..loool..
Ma sad je sve u najboljem redu..jako sam happy..i nitko mi to ne može pokvariti..nedam se..hihi..belj..sve vas puno volim..i samo vi meni komajte..lav yaa...Šaljem puse:Simoni..Nives..Srbiški..Steli..Teni..Teni 2..Niki..Ivani..Ivani 2..Eni,,Lani..ma cijelom klubu..i vama..blogerima..volim vas puuno..kiss..hihi..cerek

| 14:32 | Komentari (175) | Isprintaj | #

srijeda, 21.05.2008.

SaMa..SaM..zA mEnE jE lJuBaV..SaMo JeDnA nEpOzNaNiCa...

Chao..ljudi..ewo..neznam kaj se dešava..tak brzo..sam napisala drugi post..tuzan..ewo..iz posta se vidi da nije sve u najboljem..redu...ma..to vas se ne tice..kaj ne??..nisam samo zbog..toga tužna..i vi ste upetljani u to..da..da..svaka čast onima koji me chitaju i trpe..i trude se ostaviti koji komentar..al ono..ja vama ko budala komam..al nema veze..zaslužili ste to..yes..o naslovu nechu pisat..imam osjechaj kao da sam sama..niko me ne voli...a za mene vishe ne postoji ljubav..od sad sam samo hladnokrvna cura..koja ni sama nezna sto želi..cry...ewo..da ne duljim..sve vas samo pozdravljam..i nisam bash sigurna..ali mislim..da prestajem..pisati posteve...byeee...

| 09:47 | Komentari (58) | Isprintaj | #

nedjelja, 18.05.2008.

D NJU POST..=)..

Ey..ljudofi..ja se vratila..=)..a neznam o chemu da vam pishem..Jucher smo bili u kinu..gledali smo STEP UP 2..film je predobar..znash Srbiška..sljedechi put gledaj film..ok?..heh..šalim se...i tak Nives i ja smo se malo uživile..stalno smo pjevale..poslije smo na 2 minute otišle u Skalu..samo do wc-a..a onda smo se razdvojile..Nives i Srbiška na jednu stranu..a Simona i ja na drugu...ma sve u svemu...ja vam nemam inspiracije..al stvarno..koje pokrete rade u filmu..eee..ludnicaa...heh..nisht ljudeki moji sve vas jako voolim..pozz..i komajte..lav yaa..mua..kiss

| 12:06 | Komentari (87) | Isprintaj | #

srijeda, 07.05.2008.

Nemoj stisnut..molilm teee...



Put The Big Red Button on your site

| 21:55 | Komentari (112) | Isprintaj | #

petak, 02.05.2008.

..EwO nApOkOn NoVi PoSt..

Eyy..znam..znam..dugo me nema..??..heh..pa ovo je nevjerovatno kolko ste mi komentara ostavili..hvala svima koji su se trudili..poboljšati rezultat komentara..a ovak..kod mene nema ništ novo..jučer je bila ludnica..u centru su bili Alen,Tifa i Bebek..bilo je ljudi ko u priči..dobro smo se zabavljali..neću sad u detalje..vani sam bila s Nives..Srbiškom..i Vikicom..makar sam se vidla s Andreom P..Andreom B..Lanach je bila tu..pa i Enacha..i moja Simy..i Slivach..e pa da vidla sam i Jelenu..kak sam to mogla zaboraviti..neznam više kaj da vam pišem..sam vi meni kommajte..meni ne smeta..pišem post tek dok dobijem 400..komentara..a o ovom kaj je bilo u gradu neću govoriti kad ni neznam kaj da vam napišem..ewo udostojih se napisati ovaj post..pa makar bez inspiracije..a bilo bi sve super da ove tri babe..nisam morala čekati 20 minuta..na kiši..al ok..nadoknadile su mi to..jer sam se presuper zabavila..nisht idem polako..sve vas pozzam i čekam tih 400..komentara..chitamo se ljudofi..e da i htjedoh rech da smo išli na onaj velki vrtuljak u lunaparku..heh..ljep doživljaj..e a o Nivws da ne pricham..ona je bila totalka luda..=))..pozz Nives..Srbiški..i ostalima..byee..
Image and video hosting by TinyPic..kak je sweet..

| 09:26 | Komentari (28) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA