<body> Duuugacak post!! - Astra Zlatno srce - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

Bok svima!
Ime mi je Martina i imam 12 godina.Dolazim iz Zagreba gdje zivim sa svojom Cavalierkom Azy.
Bavim se junior & show handlingom i jos sam u pocetcima,no zelim postici sto bolje rezultate.
Osim Azy imam jos "par" ljubimaca.
Moj 1.ljubimac bio i jos uvijek je macak Tiki koji sad star 6 godina.
Takoder,imam 20 ribica(zivortke & somovi) koje isto jako volim.
Osim jh-a,bavim se i blog dizajnom,akvaristikom,plesom i "tu i tamo spasavanjem i udomljavanjem kojeg pasa ili mace koji dodu u nas kvart"sretan

Neizmjerno volim sve zivotinje i uvijek im zelim pomoci!

To je ukratko o meni i nadam se da vam se moja prica svidjela!


Ako se netko zanima za Cavaliera,izlozbe ili handling ili opcenito vezano za zivotinje neka se javi na moj e-mail

gelli.martina@gmail.com

PJESMICE O PSIMA

Bez psa
svijet
bi bio
usamljeno
mjesto.

I kada u ocaju
prekrijes lice
rukama i pozelis
da se nisi rodio....
on podigne one
krupne,iskrene
oci prema tebi i
pogleda te,i
ocima govori:
"Uvijek imas
mene."

Ime joj je Azy....
i tako sam je
nazvala onog dana
kada sam je dobila,
kad je smjesta
preuzela vlast
nad mojim zivotom!

VICEVI O PSIMA

Kako je psihijatar dobio ime svog zanimanja?

PSIhijatar

Wake Me Up Before You Go Go - T.I.V.C.

Obavijesti,uspjesi,izlozbe i sl.

USPJESI U J.HANDLINGU;
CACIB Zagreb(24.11.07)-peto mjesto
CACIB Zagreb(25.11.07)-3.mjesto
CACIB Zagreb(2.3.08)-2.mjesto
Vise o tome saznajte na mom blogu o handlingu


KoIiko vas je posjetilo moj blog od 4.5.2007.godine?

Hit Counter
Get a Hit Counter


Whateverlife.com



FORUMI
kucni ljubimci

Animals4ever

Vau-vau

Ljubici forum-hrvatski forum o ljubimcima

Obavijesti!!!!!



Banneri i prijateljske stranice
Cavalier King charles spaniel-blog samo o Cavalireima,standard,stene,uzgajivaci.....

Flatteri blog-blog moje prijateljice,ujedno i j.handlerice
macke i psi

Lucky flower dizajn-na tom blogu radim dizajnove,pa ako zelite dizajn ovdje ga mozete naci


Uzgajivacnice Cavaliera


uzgajivacnica lord of the manor
Victorans cavaliers
uzgajivacnica stonehill'sloranka's cavaliers
rosebury


Ostalo...

Hrvatski
kinoloski savez


Mreznica-najljepse mjesto za igru

Partner linkovi

stranica o izlozbama


free forum









Duuugacak post!!
srijeda, 04.03.2009.

Hellou blogeri,kinolozi,hendleri!
Pa evo vratila se ja u svijet bloga.Stvarno dugo nisam pisala i na tome se svima ispricavam!
Bilo je tu puno izlozba,uspjeha,rezultata,suza itd.
Ajmo poceti ispocetka,tamo gdje sam stala!
Kao sto se moze vidjeti,zadnja izlozba o kojoj sam pisala je CACIB Varazdin!
Izlozba je bila ok!U jh-u nisam nista osvojila jer sam totalno promasila psa!Uzela sam Goldena,a da se zna->JA ZAISTA NEZNAM S VELIKIM PASMINAMA!
Tami osvaja 3 ili 4.mjesto,a ja nista!

Nastavimo dalje...
Slijedeci vikend odrzava se izlozba CAC V.Gorica,moja volja i zelja za hendlingom polako pada,doznajte zasto?:)

Naime,Tamara je na toj izlozbi u SH-u hendlala 3 pasa,a ja sam samo navijala za nju!Naravno,bila sam sretna i ponosna na nju,ali ipak htjela sam se naci na njenom mjestu,odvesti u ring barem jednog od tih peseka(fala bogu bilo ih je 3 :)),znajuci da bi to bolje odradila nego ona!
Pocinje Junior Handling,ja hendlam Shih-tzua,a ona malu Cavalirku Boni!
Bila sam uvjerena da cu upast medu prvih 5,ako ne i 1. ili 2.,no ja iznenadno ne upadnem u prvi krug vec izadem sa onim "hendlerima" koji si dosli u trapericama(neprikladno obuceni),dok sam ja bila u sakou,hlacama,cipelama,odlicno odradila sve ono sta mi je sutkinja zadala-slovo T.

Stvarno sam polako pocela gubit volju.Na 2 izlozbe nisam nista osvojila!
Tamara je bila 3.(spomenimo da sam ja Tamaru sve naucila,sve sto ona dosad zna o JH-u)
Sada kad imam neko iskustvo,makar sam jos uvijek neiskusna u tome,shvatila sam da je to tako.I tako oni najbolji u ocima sudaca koji ne poznaju jh-a(naravno,ima onih izuzetnih),postanu najgori.Nemojmo izbacit mogucnost da je namjesteno!Sretnici su oni,ciji su roditelji kinoloski suci.

Krenimo dalje..
Slijedeci vikend je CAC Koprivnica.
Nisam se nadala nicemu,niti tome da cu osvojiti bilo sto ili ici u jh uopce!

Tami je opet u SH-u hendlala 2 peseka,ja niti jednog,ni nisam se obazirala na to jer mi je mama rekla da ce se jednom ispaviti nepravda te da u zivotu postoje dobri i losi dani!Za mene su ovih par vikedna bili losi!
Pocinje JH!U konkurenciji su 6 hendlera.Medu njima Tami s Boni te ovi ostali koji su se slucajno nasli u to vrijeme pa se prijavili u JH.Nisam iskljucila mogucnost da ne osvojim nista,premda sam tamo od svih izgledala "pravo hendlerski".Imala sam Lunnu-snaucericu od Petre.Sudio nam je Bojan Matakovic.Poznavao je JH.
Proglasuje pobjednike!5,4-Tamara,3..mene jos uvijek nema.Postoji mogucnost da budem prva ili niti jedna,2. iiii eto mene!!Krv mi se sledila u zilama kada je Buva rekla"1.mjesto osvaja hendlerica sa Patuljasim snaucerom"(oni koji idu u jh,znaju kakav je to osjecaj)!
Dobila sam takve divne poklone,koje nebi dobila niti na jednom vrhunskom CACIB-u ili sl.Naime,dobila sam prostirku od Eukanube,hranu,pehar,male pokloncice i jos k tome su me intervjuirali za HRT!Tami je bila 4,nije dobila nista!Ipak,ima pravde!Mama je imala pravo!!:)))

Sada slijedi CAC Split,ali nikakvi posebni uspjesi!Nikakve posebne uspomene!

Nastavimo dalje...
6.9.2008.odrava se u Puli CAC izlozba,tocnije u Medulinu u hotelima Belvedere-jos jedna uspjesna izlozba,ne za mene,vec za.....

Prijavili smo i Azi!Smrsavila je poslije ljeta i izgledala vrhunski,iako nije imala puno dlake od soli!
Saznajemo da nam je konkurencija isponova Lava,koju smo izbjegavali i nije bila na Hrv.izlozbama dugo i sada dode,kad smo i mi tu!Ko' za vraga!
Vodila sam ju izvrsno!Ugl.Lava dobila CAC,a moja ljepotica R.CAC i odlican!
Ma meni sreci nije bilo kraja!!!!Naglasimo da je Azi uvijek dobivala cetvorke zbog debljine!
Simba-Tamin pas dobiva cetvorku zbog hodanja!Hodao je katastrofa!
Pocinje JH!Tami ima predivnog psa,poslusnog..dok ja imam Azi,a Azi je jako teska za JH.
U konkurenciji od 5 hendlera.Ja sam 3.,a Tami 4.,makar je mogla biti 2.!

Slijedi izlozba CACIB ZAGREB-jesenski!
Suci za JH su bili losi,barem za mene,no uvijek postoji nesto na sto su oni vise obazirali paznju!Da napomen,oba suca bili su bivsi j.hendleri,stoga vjerojatno znaju vise od mene!
Imala sam Totija-snaucera.Bila sam 5. u sub!U nedjelju nikako da nadem psa za jh.Pronasla sam BORZOJA!OMG!Ja +velike pasmine=katastrofa!Nema veze!Uzimam Borzoja!Bolje ista nego nista!
Ugl.bio je zivcan,grizo me,itd!Opet 5.mjesto!Sudac je po meni izbacio sve one dobre j.hendere!Tami je ovaj put bila puuuuno bolja od mene,a izasla je odmah u prvom krugu,kao i Antonija i drugi~
U SH-u hendlam Tonta,dobiva odlican/2.,dok Simba dobiva nedovoljan zbog hoda!

Nastavimo dalje...
CACIB ZAGREB 28.2.2009. I 1.3.2009.
Izlozba-sjajna!!
To je bilo sad nedavno stoga se mogu svega sjetit!
Saznala sam da sam jedina od cura ostala u mladoj grupi,stoga ocekujem bolje rezultate!Bila sam 2.!Malo mi je falilo do 1.mjesta!Pas me nije najbolje slusao!
Sl.dan uzimam Medeka od iste vlasnice,tj.vlasnice Buceka!Ponudila mi je da Medeka hendlam u SH-u!Ja sam naravno pristala!Dobio je peticu i super me slusao!Pocinje JH!Uspostavim super kontakt s Medekom.Mdedek je savrsen,ja super sve odradila!Ma znala sam-ili cu bit 1.ili 2.!Eto dosla,odradila to i osvojila 1.mjesto!!!
Ma divno!
Onda vlasnica Medeka,zovimo ju gosp.Gordana,ponudila mi je da Medeka hendlam u SH-u svaki put kad bude na izlozbi!!Ma wow!Moj prvi "hendlerski posao"!!Izmjenili smo mobitele i dogovorili se da cemo se cut!
Medeka sam trebala hendlat u Veteranima,ali smo zakasnili!Jao!Kako mi je bilo zao!!!Nema veze!
1.mjesto je tu!!!!

Nazalost,sada prelazim u stariju grupu,stoga sumnajm da cu postic neke rezultate!!
Nije bitno,trud je najvazniji kao sto se moze zakljuciti iz ovog dugog posta!!
Puno srece svima!
Najbitnije je truditi se,jer ce se trud kad tad isplatiti!!!




22:18 - Komentiraj ( 3 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.