Zlatni Shut

26.07.2006., srijeda

SHIZOFRENIJA


Shizofrenija je psihijatrijski poremećaj koji označava često kroničnu, ozbiljnu mentalnu bolest koja primarno pogađa našu sposobnost razmišljanja, s otežanom percepcijom stvarnosti, što uzrokuje promjenu ponašanja i neugodne osjećaje.

Prvim znakom shizofrenije smatra se dijeljenje osnovne strukture razmišljanja i spoznavanja, te nemogućnost razlikovanja unutarnjih od vanjskih iskustava. Ljudi oboljeli od shizofrenije mogu se tužiti da doživljavaju halucinacije (ili se može vidjeti da reagiraju na njih), odnosno mogu izražavati stavove koji nemaju veze s realnošću. Društvena ili radna nesposobnost uz niz drugih simptoma, i nedostatak vidljivog organskog uzroka simptoma može potvrditi dijagnozu. Istraživanja nam otkrivaju da biološki i društvenokulturni faktori utiču na pojavu bolesti, dok novija istraživanja otkrivaju biokemijske i genske uzročnike neurobiologije mozga.

Status shizofrenije nekim aje dvojben, koji ističu manjak objektivnosti prilikom dijagnosticiranja bolesti. Trenutno ne postoji objektivan biološki test za shizofreniju, dijagnoza se bazira na iskazu pacijenta kombiniranom s opažanjima psihijatra, odnosno druge odgovorne osobe.

Unatoč svom imenu, shizofrenija ne uključuje poremećaj podijeljene osobnosti, i ne valja ju miješati s poremećajem raspada (disociranja) identiteta (koji se često prikazuje na filmu i u drugim oblicima popularne kulture). Također shizofrenija i agresivno ponašanje nisu povezani.

VJEROJATNO SE PITATE ZAŠTO SAM NAPISALA NEŠTO O SHIZOFRENIJI
EH, PA NAPISALA SAM TO ZATO DA BI NEKI NEZNALICE SHVATILI TEŠKO BOLESNE LJUDE KOJE NAZIVAMO "JEBENI LUĐACI"
NE ZNATE KAKO JE TO KADA VAS SVI ZAJEBAVAJU JER STE LUDI
E, PA JA ZNAM
VJEROJATNO SE PITATE ZAŠTO ZNAM!!!!!
ZATO JER SAM I JA JEDNA OD NJIH
JA SAM TAJ "JEBENI LUĐAK"

AKO SE PREPOZNAJETE U OVO TEXTU I VI STE "JEBENI LUĐAK"
U TOM SE SLUČAJU JAVITE MENI
MOŽEMO SE DRUŽITI I KVALITETNO PROVODITI VRIJEME
WEEEEEEEE



SADA SE VJEROJATNO PITATE ZAŠTO SAM STAVILA OVU SLIKICU

ZATO JER IMAM SHIZOFRENIJU!!!!!!!!!!

- 19:10 - Komentari (27) - Isprintaj - #

21.07.2006., petak

IH LIBE DIH (NE ZNAM KAK SE ISPRAVNO PIŠE)



LJUBAV



-stalno gledate jedno drugog moleći Bogove da ovaj drugi ne primjeti da ste se zapiljili i da će vam očne jabučice ispast ak ne odvratite pogled.....

-kad spikate sa fosilima u nekom ste desetom svijet i oni pomisle da ste na drogama pa vas pošalju u komunu....

-kad se vratite iz komune zaljubljeniji ste nego prije i svaki tren mislite na nju/ njega i smijete se pa starci pomisle da imate shizofreniju i pošalju vas na lobotomiju.....

-vratite se doma sa lobotomije, serete i pišate u gaće, slina vam curi, ne možete govoriti ali to je u redu pa ipak ste preživjeli amputiranje mozga iz frontalnog režnja.....

-ostarite, familija vas pošalje u starački dom i dobite dekubitu te umrete u mukama jer su rane toliko duboke da vam se vidi kost.....

-ma ne fali mi ljubav, samo sam se šalila, sam mi još treba lobotomija, a tak i onak sam već blentava!!!!!!!!!

- 18:40 - Komentari (27) - Isprintaj - #

16.07.2006., nedjelja

JA PIJEM DA ZABORAVIM, JA KOCKAM DA SE UMORIM, MOJ JE BROJ ODAVNO PAO KAD SAM TEBE UPOZNAO AL TO TADA NISAM SHVATIO.................


O, MAJTI PETRA JEL TE PODSJEĆAJU NA ŠTO OVE PREDIVNE RIJEČI?????

-e pa živa koma
-trula banana
-jebeno trula

to vam je moja nova pjesmićica koju sam napisala nadahnuta zadnjim izlaskom na Fish
nekak nam je bilo jadno
nismo baš bili pijani...... možda zato.......
ne znam
moj život više nema smisla
neeeeeeee
Fish je bio moje jedino utočište........
kmeeeeeeeeeeee

eh ajmo malo o vedrijim temama
o Petru Panu.......


dječak koji nikada nije odrastao
život provodio bezbrižno bez odraslih, njihovih ograničenja, briga, problema i odgovornosti
zauvijek ostao nevina duša

jedan poštovan striček je rekao da se radi o priči koja je ujelovljena na sexizmu i rasizmu......
to je bio striček Freud....
jedan okorjeli starac koji je zaboravio biti djete.....

SEXIZAM-cure su skakale oko našeg Perice a on ništa...... pa nije on glumio nedostižnog nego jednostavno bio peder.....
RASIZAM- gusari su bili ko fol američki indijanci....... OK to se može protumačiti kao rasizam...... ali jebo ga pingvin čovijek je napisao priču za djecu, sumnjam da je to bila samo jedna ogromna prijevara kako bi mogo izvrijeđati indijance...... a možda je bio mason pa je sve to jedna velika zavjera da bi se prikrilo postojanje vanzemaljaca....... hmmmmmmmm

e pa pouke ovdje nema
ovo sam napisala tek tolko da ubijem vrjeme.....
eh kad smo kod vremena jeste gledali vremenskog policajca......
jadno
jebo vas Žan Klod Van Dam
hehehehe
ostajte sexy, jebozovni, lijepi i ne mojte pokupit nikakvu spolnu bolest
koristite kondome
ili bolje apstinencija (ma koga ja zavaravam, sam se vi ševite....)



ovo je samo za jasmicu
!!!!!!!!!!!!
:)

- 18:45 - Komentari (17) - Isprintaj - #

08.07.2006., subota

DOĐOH, VIDJEH I VRATIH SE!!!!!!!!!!!!!


EVOOOOOOOOOOOOOOOOO MEEEEEEEEEEEEEEEEEE

bila ja u Budimpešti
upoznala ja sexy lika u Budimpešti
ali ima jedan mali problem koji stoji između naše vječne ljubavi
lik je iz Nizozemske (neki bi tu zemlju nazvali: niskozemska ili nigdjezemska)
ahhhhhhhh niskozemče moj jedina moja prava ljubavi!!!!!!!!!

slavim rođendan danas na Ribnjaku pa polako kidam
ak mi ne čestitate ročkas doći ću vam doma i svima povadut crijeva



ovo vam je neki shit it Budimpešte
neki mostić
ima ih pun kurac

- 17:31 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ BLOGAČ

ja jako voljeti HIM

ja ovdje mnogo pisati

o njemu

ja misliti da Ville jako

zgodan, sexy i

jebozovan

JA SVRŠILA!!!!!!!!!!!











JEBENI LINKIĆI



Lyrics
Music Video Codes by VideoCure.com

ja, ja, ja i samo ja...... kak sam umišljena

IME:Erica
NADIMAK:edmund, sendvić, erix.......
PJEVAM: samo jako zlim ljudima jer to i zaslužuju
JEDEM: sve do čega stignem..............
SLUŠAM:Papa Roach, HIM, SUM 41, The Rasmus....... i Božju riječ.....


VOLIM:
Špricu
Paklenu naranču
Đazmin
slušanje tišine
gledanje u mraku
smrt
bol
krv
patnju
snove..........





MRZIM:
predrasude
"društvene norme"
nasilje
rozu boju




:)


Oh, girl we are the same
We are young and lost and so afraid
There is no cure for the pain
No shelter for the rain
All our prayers seem to fail


__________________________
I was waiting for you
Waiting for all my life
And I`ve been crying for you
Dying for you all this time
Oh, I cant live without you

__________________________
Love is insane and Baby
We are too
It's our hearts little grave
And the salt in our wounds


__________________________
If I should die before I wake
Pray no one my soul to take
If I wake before I die,
Rescue me with your smile
__________________________
What a wicked game to play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way
What a wicked thing you do
To make me dream of you
__________________________
I'm in love with you
And it's crushing my heart
All I want is you
To take me into your arms
__________________________
I love your skin oh so white
I love your touch cold as ice
And I love every single tear you cry
I just love the way you're
losing your life
__________________________
We've been slaves to this love
From the moment we touched
And keep begging for more
Of this resurrection
__________________________

I know it hurts too much
I know that you're scared
I know you're running out of trust
Wishing you were dead

In your misery
You're not alone
So come share your tears with me
And witness it all go wrong
_________________________



I love your skin oh so white
I love your touch cold as ice
And I love every single tear you cry
I just love the way you're losing your life

Ohohohohoh my Baby, how beautiful you are
Ohohohohoh my Darling, completely torn apart
You're gone with the sin my Baby and beautiful you are
So gone with the sin my Darling

I adore the despair in your eyes
I worship your lips once red as wine
I crave for your scent sending shivers down my spine
I just love the way you're running out of life

Ohohohohoh my Baby, how beautiful you are
Ohohohohoh my Darling, completely torn apart
You're gone with the sin my Baby and beautiful you are
So gone with the sin my Darling
_________________________

Come on, and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul, my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul

This endless mercy mile
We're crawling side by side
With hell freezing over in our eyes
Gods kneel before our crim
_________________________


I dream of the winter in my heart turning to spring
While the ice gives way under my feet
And so I drown with the sun

I've been burning in water and drowning in flame
To prove you wrong and scare you away
I admit my defeat and want back home
In your heart under the rose

I open my eyes with a sigh of relief
As the warmth of summer's sunlight dances around me
And I see you with dead leaves in your hands

I've been burning in water and drowning in flame
To prove you wrong and scare you away
I admit my defeat and want back home
In your heart under the rose

__________________________


Memories, sharp as daggers
Pierce into the flesh of today
Suicide of love took away all that matters
And buried the remains in an unmarked grave in your heart

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me,
Oh, I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Nailed to the cross, together
As solitude begs us to stay
Disappear in the lie forever
And denounce the power of death over our souls and secret words are said to start a war

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me,
I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Killing loneliness
___________________________


Fear of the dark tears me apart
won't leave me alone and time keeps running out

Just one more life, I'm so sick and tired
of singing the blues, I should turn my life around


Tell me why do I feel this way
all my life I`ve been standing on the borderline
too many bridges burned
too many lies I've heard
I had life but I can't go back
I can't do that, it will never be the same again
and I know I don't
have any time to burn

they follow me home, disturbing my sleep
but I'll find a place, place where they cannot find me
maybe I'm lost, and maybe I'm scared
but too many times I've closed the doors behind me


leave it all behind
cross the borderline
face the truth, don't have any time to...
don't have any time to burn


Feel like I'm stoned
wanna be alone, just for a while, unknown
Weeks on the road a long way from home
just shut off the phone

And you say I'll heal you,
I'll always be yours
and you say I'll kill you if I do something wrong
yeah, yeah, yeah ,yeah, yeah, yeah

Still feels like the first time
to stand here by your side
together regardless
we'll walk through the darkness
Still feels like the first day of my life

Remember the times
together we swore, never give up this life
still hanging on, still going strong
here I belong

And maybe I'm crazy
but I just can't slow down
And maybe I'm crazy
but at least I'm still around
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

Still feels like the first time
to stand here by your side
together regardless
we'll walk through the darkness
Still feels like the first day of my life

Feels like the first day of my life,
(feels like the first day)
Still feels like the first day of my life

Still feels like the first time
to stand here by your side
together regardless
we'll walk through the darkness
Still feels like the first day of my
still feels like the first day of my
still feels like the first day of my life
____________________________

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel tonight

Deep into a dying day
I took a step outside an innocent heart
Prepare to hate me fall when I may
This night will hurt you like never before

Old loves they die hard
Old lies they die harder

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone
I`m in love with my lust
Burning angelwings to dust
I wish I had your angel tonight

I`m going down so frail `n cruel
Drunken disguise changes all the rules

Old loves they die hard
Old lies they die harder

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone
I`m in love with my lust
Burning angelwings to dust
I wish I had your angel tonight

Greatest thrill
Not to kill
But to have the prize of the night
Hypocrite
Wannabe friend
13th disciple who betrayed me for nothing!

Last dance, first kiss
Your touch my bliss
Beauty always comes with dark thoughts

[sighs and laughter]

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone
I`m in love with my lust
Burning angelwings to dust
I wish I had your angel tonight

I wish I had an angel
I wish I had an angel
I wish I had an angel
I wish I had an angel