SAJAM TAŠTINE

21.05.2022.


slika: digital art

Iznad sebe kroz oblake duše svoje gledam i vidim vreva na sajmu vještina i plitkih dubina: opsjenari, iluzionisti, magičari, hipnotičari, praktičari, kritičari i analitičari mrve mudrosti duboke ispod stolova rasute, a pogače masne, bogate, a prazne i bez okusa, na stolovima mame duše gladne spoznaje bez obzira na sve pa omađijani kupuju lijepo umotano i halapljivo gutaju ne osjetivši, da ostaju i dalje gladni i prazni.

Ja sam ona koja iza svega vidi sve i želim raspršiti okove zarobljenosti onih koji ne znaju, da su robovi nekome i nečemu, ja čupam i srce koje lažno želi u nekom živjeti sebe.

Tu sam, da me vide kakva nisam, da bih mogla pokazati kakva jesam, ljubim čistu esenciju bistre i kristalne spoznaje, da nitko u nikom robovati ne smije, svi demoni veliki i mali koji srce porobljuju gnušaju se te esencije, a ja je u srce pretačem.

Znam, vječita sam meta lovokradica, jer žele uloviti tu zabranjenu bit u meni, ali Kraljica sam na svim sajmovima taštine i kad se pojavim istinska ljubav u porobljenim srcima zavapi krikom slobode.

Oni koji su istinski svoji uz mene žive životom svjetla, meni ne treba ni iluzija ni opsjena, da moć iznad moći u meni živi i ne hranim se pogačom masnom i praznom čak ni mrvama ispod stola.

Moj nektar i snagu svemir priprema i tako je i tako će biti.


https://www.magicus.info/ostalo/zrnca-za-razgovor/vasar-tastine

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.