<body> Jer moj je zivot igra bez granica... - *.You can't break a girl who is already broken.* - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ona.

Monika.
14 godina.
Slavonski Brod-Podvinje.
Osnovna.

Voolim
<3 rukomet <3
<3 frendove <3
<3 obitelj <3
<3 ljeto <3
<3 čokoladu <3
<3 msn <3

Ne voolim
× lektiru ×
× povijest ×
× umisljenost ×
× gljive ×

CREDITS

design: plawusha
kostur: ldesigns


utorak, 14.10.2008.
Jer moj je zivot igra bez granica...


Sjedim u neudobnoj skoolskoj stolici.Molim sve zive svece da me niko nist ne pita.Al nee.Uciteljica iz hrvatskog me prozvala.Ali eto nije da se zalim.Pala je bar jedna petica iz tog neshvacenog predmeta.Al Agatic i Busic vaaljaju.Ne mozes da se ne smijes.Oponasaju pingvine, pricaju..khm...neprikladne viceve itd.Ma carevi.Evo ja rekla da necu pisat o skoli al eto morala sam.Nemam o cemu drugom pricat.Ee da.Igrali mi u nedjelju utakmicu.I izgubili po dobrom starom obicaju xD.A ja sam branila..Ahaa...=)..Cure u skoli se svadaju oko decki..(nemrem bolivit =)).Al eto...Sta im ja mogu.Nek to rjesavaju same za sebe.Kako je Ago reko:Ajd idemo mi svi u petak u Caplju i vas dvije se potucite oko njega xD.Koji liik.A meni doosadno.Ubijam see od dosade.Al ne da mi se ucit.Iako bi se imalo tu dosta predmeta za naucit.Ja nzm.Nikad ne ucim a uvijek dobijem dobre ocjene.Isee nemam jos ni jedne trojke,Koji sam ja streber.=)..Jooj jooj neki ljudi imaju vremena ic u Caplju,a ne dolaze u skolu...ccc...=)...Ma salim se ja.
Eto ode ja sad.Ajd pozzam svee...Puuffaaa =)





| Komentari 71 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.