žile(t)

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dođe tip psihijatru i kaže:
- "Brat mi je lud."
- "Zašto? Što mu je?"
- "Misli da je kokoš."
- "Pa zašto ga onda ne prijavite!?"
- "Pa bih, ali trebaju mi jaja..."

Tako ja razmišljam o vezama.
Mislim da su one iracionalne,
lude i apsurdne, ali većini nas trebaju ta jaja...

Free Web Counter



zhilet#net.hr

02.02.2006., četvrtak

Jabukom u glavu


Derem se, a nitko me ne čuje...

Ako vam ja kažem da biljke govore nećete mi vjerovati. I to je na kraju krajeva logično. Žašto je logično? Zato što vi nikada niste vidjeli pola kupusa kako trči niz ulicu i viče upomoć! To još ni ja nisam ni vidio ni čuo. Ali sam zato vidio i čuo visibabe kako pozdravljaju proljeće, čuo sam svoje zelene ljubimce kad spuste listove, promjene boju i viču: vode, vode! Čuo sam proljetni cvijet koji svojim mirisom doziva pčele da ga opraše.

Hhm. Ili možda ipak govore...

I kao da sve to čujem samo ja... Kao da vam je za svaku moju izgovorenu riječ potrebna cijela knjiga da ju definira kako bi znali o čemu govorim.

Pa kad ne vidite drvo od šume, onda ću vas umjesto njega jabukom u glavu pogoditi ja. Ne čitajte riječi dragi moji tramvajljudi... Čitajte između njih.... Slušajte ih, mirišite, igrajte se s njima, zatvorite oči i gledajte što vam pišem i kud vas vodim.

...i ne zaboravite pričati sa svojim cvijećem!


- 22:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #