< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

moji frendovi......glupa skola....ja.......iiiiiii naravno forever linkin park


Image hosting

Image hosting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blogovi iz mog razreda:

marta

ana

ivan

ika

dejana

ovo tu vam je moj blog......napravljen skupa s mojim frendom ivanom.....posjetite ga.....i naravno....kkkomajteeee


VOLIM PROCITATI:

ZvAkA

tomova mala

xbeautiful and evilx

half the women i used to be

Ninacha

odlicni dizajnowi

mirijana99

lauri

moji arsenali

fora dizajnovi....oi te na linkove...njegove....ima puno adresa,,,,za dizajn

image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Image hosting

Image hosting




Friendster images

Friendster images





MALO O MENI



zovem se ivan....zivim u rijecismijeh
rodio sam se u zadru.....imam 12 godina...
idem u 6 razred....OŠ Vladimir Gortan....thumbup
volim(piti...zujo)ustvari partyatsmijeh
volim nogomet i malo košarku....
volim za opustanje stolni nogomet i biljar....i dobre aute
slusam linkin park....i sve drugo osim narodnjaka i metalice
ne volim:skolu,umisljene ljude i strebere.........
i jos volim svoj najaci 6.c.razred....
puno pozzzz 6.c
smijehsmijehsmijeh







adopt your own virtual pet!



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



cartoon


Blog images

Blog images



Myspace layouts

Myspace layouts





funny


Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo






alt="Myspace Glitter Text" style="position:absolute; left:0px; top: 0px;"
border="0">




Create Your Glitter Text


CRAZY CATS


POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com



JUST DO IT


POQbum.com
POQbum.com


utorak, 26.06.2007.

dosao je taj dan

dosao je nazalost taj dan......kad moram ic iz rijeke......kad se moram pozdravit s frendovima....mad.....dosao je dan kada cu ostat bez neta.....bloga.....puknucu....ali ipak cu vam se neekako javlljt....nadam se da cete mi jos komat....valjda......evo znate ovo je moj zadnji post u rijeci....bang.....a sad kad ce doc sljedeci vjerujte to ni ja neznam.....pozdravljam....martu...,,,ivana...b.......deki..........xbeautifulandevilx......
lauri.........moji arsenali,,,,,i najvise pozdravaaaa......tomovij mali.......

I ZA KRAJ JEDAN VIDEO OD LP-a...nobody's listening



| Reci nešto pametno… (37) | …printaj ako hoćeš… | # |

utorak, 19.06.2007.

javljaam see

evo pisem novi post.....tek tako da nesto pisem.....ovako.....blizi se karaj skolske godine.....jeeeepartyparty.......ali ja sam malo tuzan....jer idem na ljetovanje u novalju.....a tamo neam net....i ostalu pricu skopro svi znate......ako ne sve pise u prijesnjem postu.....rofl...kraj je u cetvrtak......mislim da cu ic s frendom u jadranovo kod njega tamo u njegovu vikendicu.....ili ako nebudem isao tamo cemo sto posto se poljevat vodom na skolskom igralistu......evo to bi bilo to za sad....hehe.....jer cu vam jos malo pokazat......par videa.....o sportu.....

....neda mi se puno pisat.....o toj temi....sportu..al zelim samo u ovom djelu posta pokazat svoja dva naj nogometasa....mah
obozavam nogomet.....trenirao sam ga 4 i pol godine......i presto....hehe.....mouthwash
meni su najbolja samo 2 igraca...drogba i henry......naj su....thumbupthumbupthumbup
pokazat cu vam videe od njih....evo malo pravog nogometa.....
pozzzzzz

DROGBA


HENRY


TO BI BILO TO......AJD.....OSTAVITE MMI SAD PUNO KOMOVAA....



| Reci nešto pametno… (25) | …printaj ako hoćeš… | # |

ponedjeljak, 11.06.2007.

bok

evo me malo....danas se javljam....mah..

blizi se kraj....skolske godine.....jeeejjj.....roflrofl....ful sam sretan....hehe.....al moram priznat.....da nisam previse sretan.....pol sretan a pol ne....no....jer ja moram.....vec neki znaju.....oni koji me citaju....da idem svake praznike kod bake...rolleyes....neki znaju....da tamo imam laptop.....al neam net.....to je gadno.....drugim rijecima....vise necu bit na blogu......necu pisat cesto postove i tako....necu stic nekima ni komentirat.....pa se ne ljutite.....ma necete se ljutit......vjerujem....thumbup....nekad cu kod bratica nekako napisat koji post.....

ok sad....idem.....pustit cu vam jedan video....naravno linkin park

EVO TO JE TO.....PJESMA:MY DECEMBER.....PREDOBRA JE.....thumbupthumbupthumbupgreedy



| Reci nešto pametno… (51) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.