20

petak

studeni

2009

L'expedition

Sanjam.. pridruzi se …
Livade su crvene i zute
mojom voljom, ne boj se ..
Obojat ću nam obraze makovima
Ugušiti nas osmijehom ..
Ovaj je zivot sajam osjecaja reći ću
I uputiti te da se nikad jeftino ne prodaš
Jer ja te zelim samo za sebe
Nasmij se klaunovski maskom tragi-komedije
Cest un belle amor…cest un belle,
And oh, so sad..
So sadly the time goes by..
Ali sad..
nema jauka bolesnih,
Nema tugaljivih baba i politike,
Ne idu za nama lazni proroci..
To što čuješ naši su koraci
..i ovaj dan odlučno traje
Trebaju nam tuđe ruke da nas drze
Kroz ovaj cirkus od zivota, kroz sve te akrobacije
I sav taj jazz..
Sigurna sam razumjet ćeš.
Jer ti i ja smo uvijek na nekom zadatku
I zato pozuri se..
Nemozemo zaustaviti tijek trajanja..
Vrijeme je moj najveći izdajica
Kad si ti u pitanju,
Ali i ja umijem vješto izdati vrijeme.
Ponekad..