uzalud tražim pogodan citat...

subota, 18.03.2006.

0wned, h0h0h0h0h0h0

0wned
- 15:32 - Mrmljaj (12) - Print - drek

ultimate trash

- 11:43 - Mrmljaj (9) - Print - drek

utorak, 14.03.2006.

I was drowning in a sea of liquor and I washed up on a beach of cocaine the sky was made of LSD and every tree was made of marijuana...

ja volim svog doktora! doktora hoffmana!

[motam]

Volim svog doktora,
doktora Hofmanna

- 18:04 - Mrmljaj (20) - Print - drek

ponedjeljak, 13.03.2006.

zakaj zhenske iz slavonije bolje eksaju rakiju od mene?

chicha!

jednom davno smo se neki kolege i ja druzili s nekim curama iz slavonije... ne sjecam se tocno od kud... i ponudile one nama domacu rakiju... njihovu... ajde, budem ja,ali ak budes i ti... i tak natoci jedna 1 deci casu i mazne to na ex... hopa...!... eh, sigurno je slaba rakija... ajd bum i ja! puknem si i ja...majku mu... voduuuuu! kurac slaba rakija! koju minutu sam se oporavljal, a onda dalje! i mislim si ja, pa ove nisu normalne! kak tek onda njihovi likovi piju?
- 20:46 - Mrmljaj (17) - Print - drek

petak, 10.03.2006.

sasvim obican dan...


bljeeeee

zavrsi danas 7. sat. spakiram se, idem doma... zaputim se van iz skole, vidim, pada kisa! jebiga mokar bum. i zaputimo se doma... i razmisljam ja kak sam se nekad igral po kisi i skakal po lokvama i tak... pa ako sam vec mokar ... i tak pocnemo kolegica i ja skakati po lokvama i spricati se s blatnom vodom... i bilo je zabavno... i osjecao sam se opet ko dijete... i dosel doma mokar... i bio sam sretan...



i jos nest zakonn!!! hehehe!
- 17:48 - Mrmljaj (17) - Print - drek

utorak, 07.03.2006.

ste kad gledali americki film sinkroniziran na ruski sa slovenskin titlovima?

sssnooowww

I can't comprehend


(i zbrisalo mi se par zadnjih postova... a u kurac! mozete ih pogledati ovde! navodno...)
- 16:48 - Mrmljaj (11) - Print - drek

<< Arhiva >>