,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/zheljac" />

uzalud tražim pogodan citat...

utorak, 14.02.2006.

i feel pretty....mrmlj

evo prizor koji me uveseljavao danas u skoli...mnogo... kolega viki...

njanjanja

i onda jos nest kaj me isto jako uveseluje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i bas sam dobre volje danas... neki dan je pala narudjba ovde . frend i ja narucivali majce. i sad ocekujem dostavu. mnogo sam sretan.


edit U slucaju da je neko dobil pismo ili poruku za valentinovo u moje ime, to je falsifikat (kak god da se to pise). ja sam ove godine odlucio malo odrasti i ne slati ljudima pisma za zajebanciju, tak da nisam slal ni nikakva druga pisma... ako netko ko je ocekival poruku nije dobil, Sretno Valentinovo, Sve vas volim! ajd zdravo!

Image Hosted by ImageShack.us EDit 2: prigodna...

Evo, jedna pjesmica koja mi se jako dopada, od meni vrlo dragog benda Atheist rap-a. Kaj si nebute krivo mislili, to objavljujem samo jer je valentinovo, nema to veze samnom... :)

-----------------------
Dobro znaš da su reči koje govorim
talasi ljubavi što idu ka tvojoj obali
talasi topli nežni i plahoviti
iskreni kako uzdasi na mekoj postelji

ruke tvoje tako nežno miluju
tvoje oči kao svici sijaju
kosa meka rasuta po jastuku
usne koje poljupcima pričaju

moje malo srce medeno
moja slatka strepnjo sudbino

sviće dan ja se budim sasvim sam
pored mene dušo više nema te
otišla si tiho i bez pozdrava
osta samo cedulja na vazi
odlazim...
-----------------------

:)
- 20:52 - Mrmljaj (17) - Print - drek

<< Arhiva >>