uzalud tražim pogodan citat...

utorak, 07.02.2006.

:)

ou jea!

mnogo sam sretan danas. mnogo. samo zbog chinjenice da nisam bil na nastavi od 3cheg sata. pod velikim odmorom mi javili da dojdem u amforu, posto je bil Krnjakov rodjendan. onda smo tam pili. pa smo pili u ruzi romantik. niko od nas nije bil tolko pijan da bi potral chashu, al glavno da konobarica je! i to drachovu! bilo nas je 7 u autu pa sam se ja smjestil u prtljaznik. bilo fino,ugodno,toplo. tequila sunrise. nakon toga oko 1 otisli do skole po sebastijana i blagusa. pa ih pobrali. pa otisli fo dp krnjaka doma. tmo bio domjenak. fino nas nahranili i napojili. ja dosho oko 5 kuchi. bilo veselo. i dojdem ja doma, imamo gosta, ko je kod nas? od Majetichke muzh! stari odma odma pochne finte kao sutra bu te kemiju pitala (sutra nemamo kemiju!). dobro da nije saznal da sam danas frental kemiju te da sam dobil jedana iz ispita. mrmlj mrmlj!
ou jea!
- 18:57 - Mrmljaj (10) - Print - drek

<< Arhiva >>