zgvjestica

[IMG]http://img171.imageshack.us/img171/9516/cvijetsivikw2.jpg[/IMG]

17.12.2007. u 18:31 | 0 Komentara | Print | # | ^

...dosadno mi jeeeeeeee....

neznam sta da pisem ....nemam nis pametno za rec ..ma vjerojatno je najbolje da odem spavat ...sutra ujutro u skolu ...hm ...sve mi ide na zivce ..nis mi se neda ...ima li itko kakav savjet za mene ??ma idewm spavat ... jedna poruka mojoj kumici ....draga .... nazovi me sutra pa idemo na kraj svjeta ak treba jer je meni ....d o s a d n o ....pusssa ....

17.12.2007. u 00:00 | 14 Komentara | Print | # | ^

obecala sam slikice ...pa ...

evo............ovo sam ja...[IMG]http://img57.imageshack.us/img57/1743/dsc00150ab7.th.jpg[/IMG]

a sad par slikica iz naseg Veselog Andrije....narodnjacki klub u kojem se moja ekipa cesto nalazi ....pa da nepricam puno ...vidjet cte i sami da je gore jeebeno ..super zabava....muzika....ekipa ...itd...

Drago i Benc ..[IMG]http://img179.imageshack.us/img179/1286/stellaparty051007129dr6.th.jpg[/IMG]

Saša i Danijel..


Filipa,Ivana i ja..

Ana i Ivana

ludnica..

ekipica..


a sada malo fotica iz svakodnevice ....
moja frendica ..
Tihana i Dean..
ekipa...
moj buraz..
moja seka...
.....sused...
hm hm ...jbg.. sad je vec previse slika...al ...ma nea veze ...


16.12.2007. u 23:17 | 6 Komentara | Print | # | ^

evo nesto i o meni ... ja sam Davorka-zvana Dada imam 16 godina idem u frizersku gimnaziju ..hahah,volim aute,obozavam izlazit, slusam narodnjake i tu i tamo koju domacu stvar ... ..imam puno frendova i frendica ...u zivotu mi nije dosadno, zabava zabava i samo zabava ....obozavam vikend jer tad svi moji frendovi smiju van ...pa se svi nademo i odemo na kavu u kvart ...trenutno razmisljam da se maknem iz kvarta ...neznam hoce li mi to uspjet ..ali to je vec postalo cista navika..nadam se da cu u subotu ic u milenium sa svojom kumicom i jos 3 decka iz kvarta ...ako oni ne sjebu ..naravno ....a to bi se lako moglo dogodit ...al ak ne sjebu oni vjerojatno cu ja jer sam previse vezana za kvart..haha..nego.. taj moj kvart je mrtvo bolestan ...(GRANESINSKI NOVAKI)....- (GRINCEK CITY) ima dva birca DOMINO i ATLANTIS... inace na kavi se okupljamo u Dominu al ja sad razmisljam da se preselimo u Atlantis.... bas me zanima hoce li mi uspjet ..hahaha....ajd uzivajte ljudofi ....puffa... jos cu vam kasnije nabacat par sljikica ... hehe



16.12.2007. u 16:59 | 0 Komentara | Print | # | ^

..moja kumica ....

12.12.2007. u 23:09 | 1 Komentara | Print | # | ^

sljikice...

evo vam nekoliko slikica ... ev vam jos jedne vjestice ...moja kumica ..naravno ..

12.12.2007. u 23:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

alllo ... ljudofi ... i ja sam tu !!!!

ev i mene ... haha .. kad vec svi iz mog kvarta imaju blogice ... pa vjestica nesmije bit izostavljena .. sta ne ?? hahah.. pisem blog iz dosade ... nadam se da cu ovaj put ustrajat u pisanju ... a ne ko zadnji put ....ovako prvom prilikom pozdravljam svoju najbolju kumicu Anamariju .... ona ce mi pomoc radit blog jer se meni bas nesto i neda previse ...al ... kumica ... jesi me cula ...sad imas jos vise posla ..... velika pusa !!! nadam se da cu imat i posjetioce ...pa ... pozdrav svima !!!!

12.12.2007. u 22:48 | 16 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[