<body>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje želje, smijeh i veselje jedne djevojčice

Image Hosted by ImageShack.us
Kontakt: (Volim majlove i sa zadovoljstvom odgovaram na njihsretan)

mojisnovi3@gmail.com





Better In Time - Leona Lewis


Image Hosted by ImageShack.us
Bez prijatelja je i najači čovjek nesiguran.
Latinska poslovica

Image Hosted by ImageShack.us
Tko prijatelja nađe našao je blago.
Biblija

Image Hosted by ImageShack.us
Rana koju ti zada prijatelj nikada ne zacjeli.
Kineska narodna

Image Hosted by ImageShack.us
Svatko je sam sebi prijatelj; svatko je sam sebi neprijatelj.
Gita

Image Hosted by ImageShack.us
Prijateljtvo je jedna duša u dva tjela.
Aristotel

Image Hosted by ImageShack.us
Prekinuti prijateljstvo je kao prekinuti konac:
može se nastaviti, ali čvor ostaje.
La Rochefoucauld

Image Hosted by ImageShack.us
Na kraju nećemo pamtiti riječi naših neprijatelja, već šutnju naših prijatelja.
Martin Luther King


Image Hosted by ImageShack.us
Pravo prijateljstvo nastaje onda, kada šutnje između dva čovjeka postanu prijatne.
Koontz

Image Hosted by ImageShack.us
Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi i pored toga te još uvijek cijeni.
Hubbard


Image Hosted by ImageShack.us
Pravi se prijatelji u nevolji poznaju.
Ezop

Image Hosted by ImageShack.us
Prijateljstvo je najteža stvar za objasniti. To nije nešto što se uči u školi, ali ako nisi naučio što je smisao prijateljstva, uistinu nisi ništa naučio.
Ali

Image Hosted by ImageShack.us
Prijateljstvo kao i ljubav- Trudom se dobiva.
*Anonimus*

Image Hosted by ImageShack.us
Ne idi ispred mene, mogu te ne slijediti.
Ne idi iza mene, mogu te ne voditi.
Jednostavno idi pored mene i budi moj prijatelj.
Albert Gamus

Image Hosted by ImageShack.us
Svaki naš prijatelj jedan je svijet u nama, svijet koji se vjerojatno ne rodi dok se prijatelj ne pojavi... Tek tim susretom rađa se potpuno novi svijet.
*Anonimus*

Image Hosted by ImageShack.us
Moji prijatelji ispisali su priču mog života. Na bezbroj načina preokrenuli su moje mane u sjajne prednosti i omogućili mi da koračam smireno i sretno pod sjenkom mog nedostatka.
Hellen Keller

Image Hosted by ImageShack.us
Većina ljudi dođu i odu iz tvog života. Ali samo pravi prijatelji ostave tragove u tvome srcu.
*Anonimus*

Image Hosted by ImageShack.us
Prijateljice imaju veće telefonske račune nego što ih imaju holivudski bogatuni.
Brown

Image Hosted by ImageShack.us
Smatram da u prijateljstvu postoji trenutno prepoznavanje- neka vrsta ljubavi. Njemu je potrebna samo rijaeč, dodir ruke, a odlazak je gubitak, blaga bol... A nada uvijek ostaje s nama.
*Anonimus*

Image Hosted by ImageShack.us
Naše je prijateljstvo poput dvorca od pjeska: teško ga je izgraditi, lako uništiti, prekasno obnoviti.
*Anonimus*




Prijateljice - Severina


17.6.2007.(od tada pa do danas posjećena sam)

Free Counter

Free Counter

Credits.
DO NOT REMOVE.

prilagodila: Mala Curica
Designer: x
Basecodes: x
Images: x


ponedjeljak, 03.03.2008.

Sretna.. Naučila sam raditi avatare

Hej... Sretna sam... Imam jednu novu vijest za vas...
Naučila sam raditi avatare...
... Znate onu "Sretan čovjek, prije i lakše otkriva i nosi se sa životom..
a ja imam razloga biti sretna...
.. U školi sve uredu...
...Prijateljstvo... Imam pravu prijateljicu...
...Imam sretnu obitelj...
...Zdrava sam...
...Imam psa...
... Dobra sam u odbojci...
...Nije nam potrebno mnogo da budemo sretni...

-pozdravlja vas mala plava koja juri u školu sretan-


Image Hosted by ImageShack.us

P.S.- Ako netko od vas želi da mu napravim avatar neka kaže... Radim po narudžbi... Tek tako sebi za sreću...yesbelj

03.03.2008. u 13:53 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.