Credits.^^

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Design: SkaterGirl.^^
Help: Doughnutcrazy.^^



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic
NamE::SmiLen_aholiC=RaWR
bIrTH:10.12.1994. ,STReLjAc SAM
LikEs :#ŠVrABAtI
#lollipop
#RawR
#JuMpinG
#IconS
#MuziC
#ShOpping
#KOMpIch
#TelkU
#kiNo
#cupCakeS
#pIEsaTI
#CoLoRs
# FreAking
chew
bubble gum
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic







....it was a time

četvrtak, 18.12.2008.

yep... ewo mene nakon puno vremena......
nisam imala ideju za pisanje....=(
sada sam stavila novi dizajn ocekjum frishkicu da mi dode
zeli uvik da stavim na sponge bob.....xD
ma eto taman gledan sponge bob..ma necu vishe mi ne prikazuju nove epizote ..=(
yay gotova je skola ...mislim ko sljivi sutra mozda idem u split u shopping zubo.daj boze da ne bude padala kisa blabla
oke....
omg danas mi je nastup iz zbora..crap....dobro je sta su mikrofoni dalje od mene pa me se nece cuti...ma mislim necu ni pjevat otvarat cu usta
LoL
sada ce fishkica krenuti pa cemo se nac vec me zove tri sata..lud
ma zakon je zenska ...
koja komedija preko fizike nesh nastavnica prica o arapimaeek a meni frishka tuce i baca mi olovku......
frishka arapzuborofl
bolje da bjezim ubit ce me frishkkkkaaaaaaa..........
R.I.P.
the end.


| Komentari [125] |