25

petak

listopad

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dobri ljudiwavewavewave

Pa ja se baš i ne mogu pohvaliti da je moj dan danas nešto previše dobar nutnutnut
Ali prvo ću krenuti od doktora kojeg sam jučer obavila. Bila sam kod imunologa koji je naručio dezintometriju i krvnu sliku. U glavnom dezintometriju zato što nakon kemoterapije kosti propadnu tj postaju ko švicarski sir . Meni je napalo desni kuk , vratnu kralježnicu i leđnu a lijevi kuk mi je dobar hi hi hi hi pa nije sve tak crno kaj ne? i imam osteopeniju . Još mi mora napraviti ultrazvuk šaka što će me pozvati kada im proradi aparat naravno ( to se sad tak nosi da aparati ne rade ) a do tad pijem protiv bolova DORETU i NALGESIN FORTE.Jes da to mene krvnički svako jutro boli i ne mogu ustati 45 min nakon buđenja jer mi je sve ukočeno i bolno ali kaj možeš- tak mi je grah pao. Ništa specijalno mi nije rekla ,bili su stažisti njih petero i objašnjavala im je moje stanje. Bitno je piti -D- vitamin za takve događaje.Pitala sam da li trebam ići i ENDOKRINOLOGU na što je odgovorila da ne trebam -ok, mislim si u sebi, tak nisam trebala ni biopsiju kad sam rekla prije raka da mi je nekaj čudno pa sad nemam više cice...tko te pita , šta je bilo bilo je. U urinu ima krvi ali ja znam koji je uzrok- to su te hormonske tablete koje od jučer više ne pijem a zovu se Anastrazol. Već duže vrijeme , pa ima skoro pa mjesec dana mene je lovila neka mučnina ( ona kako kad ne možeš podnijeti vožnju u autobusu ili autu ) i obavezna glavobolja na večer . I naravno ja nisam odmah skužila koji je uzrok dok jedno veće nisam upalila lampicu u glavi da bi to moglo biti opet od tih hormonskih.
Prve su bile NOLVADEX i isto su me nakon nekoliko mjeseci počele mučiti- krv u urinu ,bol u donjem djelu trbuha, umor,nesanica. Onda mi je promijenila u ove uz napomenu da će me sigurno i te nakon nekog vremena početi mučiti kao što i jesu. Zvala sam Rebro i čekam uzvratni poziv jer ja to više NE pijem.

E pa dosta je tih doktora ,ajmo mi na moj današnji dan smijehsmijehsmijeh
Lijepo se ja ustadoh oko 9h dok me popustile moje koščobe , spremila sobu otišla do kuhinje. Prekjučer sam se stavila u pogon počela sam kuhati za moje ukućane i danas je bio dan za prvi kolač koji sam odlučila da radim -TIRAMISU- nakon par godina ne mogućnosti kuhanja.Htjedoh zapaliti plin ovim čudovištem i prvo što mi se dogodilo pukla mi plastika i ne radi to sranje - kaj sad ne pušimo nemam s čim upaliti plinpuknucupuknucu o ooooo k vragu pomislim i onda se sjetim da mi je kćer ostavila upaljač kada je išla u London i da je negdje u ladici svaštarici i nađem ga - SUPEEER (pomislim)



Stavim rajnglu u rajnglu i moram na pari tući žumanjke i pukne mi žica burninmad



Sad već po malo gubim živce ali s tom strganom uspijem ja to.Lijepo sam zmiksala žumanjke na pari , i piše dodaj 2,5 dcl slatkog zmiksanog vrhnja ja uzela tetrapak cijeli iscijedila , izmiksala dodala u hladne stučene žumanjke kad ono rijetko ...hm kak ? idem ja opet čitati i skužimlud pa u tetrapaku je pol litre a ne 2,5 dcl Aaaaajooooj … kaj bum sad- ja odmah složila kombinaciju, ok idem kupit jaja pa ću opet istući na pari i to je to ( joj kad sam glupa onda sam naj gluplja na svijetu ) i trebam za rizi bizi i onako svježe paprike
, rižu i grašak - lijepo ja zapišem na papir paprika , jaja i vidim fali folija i to troje napišem. Odem u dućan a tamo samo dvije blagajne rade gužva do besvjesti. Al dobro, uzmem ja jaja, papriku i to je to . Stanem u red čekam 10 min , napokon dođem na red platim i sjetim se ; Isuse, pa nisam uzela rižu !!!! a jebo te moram natrag u tu gužvu. Ok , vratim se natrag na druga vrata u dućan uzmem rižu stanem u red koji je dug 3 metra i hvala bogu ove pozvone da dođe još netko na treću blagajnu ja odjurim tam - brzo bila na redu i sretna kaj sam se sjetila riže dok sam još tamo bila. Dođem doma idem završiti taj tiramisu,... izmučkam ta jaja kad jbt pa ako radim duplu smjesu trebam onda još 500g maskarponea !!!! isuseeeee koja glupačaaaa ( to mi je protutnjalo glavom ) ništa,...
moram opet u dućan. Brzo u tenisice i opet natrag, tko nema u glavi ima u nogama i opet gužva- odem do frižidera nema više sira za tiramisu puknucupuknucu ok- idem odjuriti do Lidla možda oni imaju - hvala ti bože nađem u njemu 2 mala uzmem, platim i juriš doma. Opet krenem završavati to, izvadim 2 mala protvana i krenem odma oba slagati -na dno piškote i gore podijelim kremu i opet gore piškote i sad to meni čudno izgleda... hm kak?? i onda se sjetim da sam trebala piškote-kremu- piškote pa opet kremu- a di je kraj mojoj gluposti pitam se...
niš, samo sam ih zabila nutra i krema se podigla i onda sam je poravnala i posipala kakaom. Bog te ko da sam išla zgradu zidat a ne radit tiramisu koji i djete od 4 godine žmirečki napravi headbangheadbang Dakle.... ja sam na taj kolač koji sam inače napravila za 20 min danas sam ga radila sat i pol s tim odlascima u dućan. Eto uz 100 muka uspjela sam .



I to nije sve dragi moji ha ha ha ha danas je moj dan D ha ha ha . Krenem raditi rizi -bizi . Stavim kuhat rižu idem sjeckat luk, papriku i na kraju odkoštavat pileće batake i evo ti vraže na …



Porežem se onako fino pod koso bangbang

Zamotam prst u papir i idemo dalje dinstam ja to sve kad ono nekaj fali headbangheadbangheadbang
pa mrtvi GRAŠAK nisam kupila e pa ovo je sad točka na -i- … e jebem ti život pa kaj je ovo danas sa mnom ??? pa svi me već poznaju i na cesti i u dućanima i radnici me već pozdravljaju kaj slažu klupice u parku do ceste . Luda baba svi vrte u glavi ha ha ha . Odjurila po treći put u dućan kupila grašak i doma- već me noge bole od trke i stepenica na II kat jer nemamo lift. I napokon ja i to završim i ajde i to je fino ispalo iako 100 problema.



Završim sve , zvoni sestra pozvala sam je na ručak pozovem svog bakutanera iz njene sobe da idemo za stol. Lijepo ručamo, pa nakon predaha pojedemo desert slavni TIRAMISU još malo pričamo i ide mi sestra doma i sad da joj malo zapakiram kosti za njene životinje a kad ono haaaa ha ha haaaaa nema FOLIJE nisam je kupila ha ha ha ha . Eto, iako zapisala ali čim sam vidjela onu gužvu više nisam mislila na nju nego kak moram stat u red i zaboravila. Nisam četvrti put išla u dućan jer to ni maratonci ne rade …

Eto moj dan je po meni završio jer sad kad ovo napišem sjedam na kutnu i ne mrdam s nje jer kako je krenulo može samo bit još gore ha ha haaa haaaaa finofino

Pozdravljam vas mrtva umorna od trčanja smijehsmijehsmijehmahmahmah






22

utorak

listopad

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dobri ljudi wavewave

Evo me napokon da stavim sve što sam doživjela naughtynaughty

Dečki su došli iz Zg-a na Rab u petak u 21.30 brzo se premandurili i odjurili u noćni lov na hobotnice i vratili se u 02 .Bome su ulovili 3 hobotnice ,4 orade i 2 sipe. Toliko su bili pod dojmom kako to zet radi da su imali i dalje 1000 upitnika iznad glave. Nije im bilo jasno kako on leži na batani gleda kroz staklo na dnu batane sa strane drži ruku s ostima lovi hobotnice ujedno i manevrira s batanom a ne diže glavu da vidi kuda vozi i ne zabije se u nikakvu stijenu ha ha ha .Naravno zet se smije jer njemu je to igra za djecu.U glavnom oduševljeni i smrznuti zagrepčanci a otočan u običnoj duksi sa osmjehom na licu i ne mrznut smijehsmijehsmijeh...



Na žalost nisu slikali orade i sipe.

Drugi dan od hobotnica je napravio peku s krumpirom njami



Ubili smo se od klope,i kasnije išli u lov na lignje. S obzirom da nismo išli daleko zbog juga koji je puhao nismo imali sreće nešto uloviti ali je bilo pre pre zabavno i uživali smo do mrklog mraka na brodu dečki su se okupali, bilo je i drugih kupača- čudo jedno kako je to u sredini 10-tog mjeseca i kupači smijehsmijeh





A sada vidite ovo kod mene i muža nonononopojavio se -ON- tko zna što nam želi reći....



A ovo je izronio zet



NJEGOV ULOV DANAS



Eto morska priča je završila sada počinje kopnena. od jučer hodam po doktorima ,dobila sam za lijevu ruku kompresivni rukav i nema šanse da ga sama mogu staviti, žena mi je jedva to navukla tako da od danas svako jutro buđenje i muž će mi to navlačiti- prije posla ima laganu tjelovježbu ha ha ha



Idem dalje u nove pobjede zet mi je izronio morske krastavce oni se suše samelju i kažu da se od njih liječi od raka i sprječavaju nove metastaze...




tako, a sada se idem spremiti i idem na jedno divno druženje - volim vas sve čitaaammm !!!!!mahmahmahmahcerekcerekcerekcerekcerek





18

petak

listopad

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće svima wavewavewave

Kao što vidite ja sam ostala kod kuće , nisam išla u lov na hobotnice ( ŠTOKLJE). Mia je dobila navečer temperaturu i mi curke smo ostale doma a muški su otišli u lov. Baš me interesira kakav će biti ulov i koliko će izdržati na moru ovi zagrebački muškarci što si misle da je to samo tako. Kako mi je zet ispričao meni to ni mrvicu ne izgleda lagano jer trebaš ležati na toj batani gledati kroz staklo koje se nalazi pod tobom i s ostima pored batane loviti ,, pa samo dok opisujem sve što se treba uraditi već sam se preznojila s time da trebaš i upravljat s motorom od batane lijevo i desno. Kao prvo- ima da ti ruka otpadne držati je sa strane i čekat da naiđe ta beštija i onda je još pogoditi. A mila majko slabo bi po meni jeli ha ha ha.
Obukli su se troslojno i uopće mi to ne izgleda toplo ha ha ha . Zet znam da će uloviti jer svi na Rabu za njega govore da je prvoklasan lovac na hobotnice- pa svaka mu čast na tome- sutra jedemo hobotnicu sa krumpirima ispod peke ako bog da.
Danas sam svog slavnog zeta našpotala i pokazala mu kako gogoo lijepo pokazao ljepote Raba a ja tu dolazim i ništa od tog mi nije pokazao tako da je danas popodne imao popravni ispit kod mene naughtynaughty

Dakle vodio me na Lopar i tamo je ta slavna CIGANKA o kojoj je gogoo pisao



Bilo je predivno i tamo je sve prepuno smilja koje miriši kao ludo... bome oduševila sam se ….a nasuprot je otok na kojemu je bio najveći zatvor i dom za žene , ime otoka je sv Grgur- a ti mi to gogoo potvrdi da me zet ne smulja haa haaa haaa
ali to nije sve naughtynaughty odveo me i ovdje;



Dolina Fruga- to je pak isto nešto ne vjerojatno za vidjeti- tako da gogoo HVALA TI, zahvaljujući tvom postu i mojoj špotanciji dobila sam i danas predivan izlet tamo gdje si ti biocerekcerekcerek

Još mi samo molim te reci koje su ovo biljke gogoo pliiizzzz cerek







moja mala pikulica danas od svoje muke zaspala stoječki naravno ne praznih ruku smijeh





a sutra možda pokažem peku s hobotnicom ako zagrepčanci što ulove noćas. Sutra popodne najavio mi zet da nas vozi isto negdje svojim brodom, nemam poima kuda i navodno lovimo lignje- bili živi pa vidjeliiiii ha ha ha

Hvala vam svima od srca , budite mi zdravi i sretni čitamo se mahmahmahcerekcerekcerek






VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće svimawavewave

Danas je bilo tako toplo ovdje kao da opet stiže ljeto a ne zima , čudo jedno. Budim se sa suncem ,družim se sa svojim zetom pijemo jutarnju kavu koju mi on pripremi i malo odigramo uno gdje me on zaštiha i ubrzo dolaze dvije zgodne ženske svaka sa svog posla smijehsmijeh
U glavnom obje su umorne kada dođu, jedna od rada s ljudima a duga manja od rada s djecom smijeh
Ali im to ne stvara problem da se premandure u novu odjeću i onda me vode u šetnju gradom, pa u park gdje već par dana imamo bitku s jednom malom koja ide s našom u vrtić nono

Šetnja praznim gradom je baš zabavna- nema ljudi,tu i tamo po koji dućan radi svi ostali spavaju zimski san do sezone . Naišla sam na jedan gdje nisam odoljela ne kupiti predivan pončo za ovu malu pelenašicu koja cendra jer joj nismo dale da dira na ulazu neke stvari ha ha ha a i odmah smo joj na ulici isprobale taj pončo pa je još više pocendravila jer joj je bilo vruće ha ha ha



zatim smo išle malo kroz jedan lijepi park - nađite uljeza ha ha ha



Pa onda izlazak iz parka i malo drugačiji kip smijehsmijeh



I za kraj ušle u dječji parkić sa Miom a kad ono morale pobjeći namcor



Mala koja ide snjom u istu grupu u vrtiću stalno je napada , vidi da se Mia ne brani pa je čupa za kosu a ovaj puta ju je i ugrizla za rukicu... joj mene joj bilo je bolno što se i vidi puknucupuknucu
Pobjegle smo jer nije imalo smisla biti tamo gdje Mia treba bježati od druge djevojčice.
Sutra je novi dan i nadam se da će je tete dobro čuvati od te male napadačice.
Ujedno dolazi i moj muž iz Zg-a predvečer idemo u ribarenje batanom na lignje i štoklje svi skupa . Ja ću biti na brodu dok oni bacaju osti s batane i love večeru .

Lijepo je biti ovdje gdje je sunce još uvijek kao da je tek ljeto u početku- život na moru je čaroban ako vas ne ujedaju djeca smijehsmijeh





Hvala vam što ste ovdje uz mene , čitamo se još 2 dana pa gibam u Zg . Imam ludu sreću da me svo ovo vrijeme ovdje pratilo sunce tako da uživam i odmaram u svakom danu provedenom ovdje.
mahmah čitamo se, trudim se sve vas obićicerekcerek

15

utorak

listopad

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće svimawavewavewave

bome sam se dobrano odvojila od laptopa , toliko toga sam morala obavljati i moje ne spavanje opet uzima svoj danak pa jednostavno nemam snage i stalno sam umorna. Imala sam dosta jurnjave zbog sebe i svojih čuda i za nagradu otela me moja kći na Rab da se pokušam dovesti k sebi i da se odmorim od svih tih obveza . Obavljala sam svakakve pretrage i toga se nakupilo na jednom. Još mi je za ovaj mjesec ostala plastičarka i imunologica… a to taman kad se vratim opet jurnjava nut . Dobila sam kompresivni rukav za desnu ruku čekam još da mi naprave i za lijevu- oko toga sam imala toliko skakanja madre mia ali doista mi pomaže to čudo i manje me boli ruka, jedino je nespretno s tim baratati jer se teško navlači na ruku ako nemaš taj pomoćni najlonski rukav u koji staviš ruku i onda navlačiš taj kompresivni rukav - tako su mi to stavili u tom dućanu s pomagalima svakojakim a što je naj žalosnije taj najlon je napravljen od istog najlona kao što su one plave ikeine vrećice i košta 170 kn ludlud
Doista sramotno da su stavili takvu cijenu da si ne mogu svi to nabaviti a ikeinu vrećicu dobiješ za 3 kune. Bome nisam to kupila nego ću izrezati ikeinu vrećicu i sašiti sama to sranje za navlačenje tog rukava na ruku. Lijevi kompresivni rukav je malo zahtjevniji što se moje ruke tiče i zato šivaju za tu moju lijevu ruku koja je jače bolna i na tom rukavu ću imati cif da mogu lakše navući .
Od kad sam ovdje na moru sve mi je nekako što se bolova tiče opet lakše . Doista me tu na moru to sve manje boli i to je bio genijalan potez moje kćeri da me odvede k sebi doma- hvala ti malena na tome jer sam se premišljala . Mužu je bilo teško jer idem a opet drago jer zna da me tu manje boli .
Sve se to sad već na meni sleglo ali rezultat nije onakav kakav je očekivan tako da me to malo frustrira jer kad sam već prošla pakao onda barem da je to na nešto nalik ali doista to zračenje napravilo je štetu i što je najgore još uvijek i dalje radi headbang .
Ali dobro, postoje zato ljudi koji su se školovali da pomognu nama koji smo u problemu u sebi tako da će i to doći na red.
Imam još jedan veliki problem a to je kada se ozljedim, pa taman da dobijem žulj od cipele ili ako se napravi bilo kakva ranica, pa to nikako da zacijeli - to toliko dugo traje i tako to postane bolno da doista ne možeš vjerovati kako ne želi zacijeliti. Da... sve zbog kemoterapije .
Ide po internetu članak o KURKUMI i kako je ona super umjesto kemo da ubija metastaze i sam karcinom a ne dira zdrave stanice. Jako je dobro stavljati u hranu i konzumirati je .Savjetovala bih svima i zdravima i oboljelima od karcinoma da je uvedu u prehranu.
Upoznala sam jednu ženu iz zgrade koja se isto bori s karcinomom i troši je od kad je doznala da ga ima i sve to za sada ide u dobrom smjeru i naravno uzela je VARUMIN koji sam joj preporučila i hvala bogu ona je jedna od nas koja također dijeli informacije oboljelima na odjelu i na zračenju .

HA HA HA evo mene opet kao poplava- sve bi htjela reći a šaram ko frizer naučnik sa škarama smijehsmijeh

A puno me nije bilo i nadogađalo se toga hrpa smijeh
Dosta za danas , sve vas lijepo pozdravljam i nadam se da ću uspjeti opet uhvatiti konstantu...moj mozak blokira neke stvari i opasno se borim da opet uđem u đir mahmahmahcerekcerekcerek

MOJA PIKULICA cerekcerekcerekcerek







Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.