dajmodaserodi

subota, 16.09.2006.

Centar za pomoć trudnicama u Zagrebu

"DJETEŠCE, NA SUNAŠCE!"
Centar za pomoć trudnicama

ŽENE I DJEVOJKE !

AKO STE U NEVOLJI RADI SPOZNAJE DA JE U VAMA ZAČETO DIJETE DOĐITE ODMAH ILI NAZOVITE !

MOŽEMO VAM POMOĆI DUHOVNO I MATERIJALNO

Zagreb, Međimurska 21/II
( u župi Sv. Blaža)
radnim danom od 9 - 14 sati

tel/fax: 01 / 3776 - 548
e-mail: bosiljka.bacura@zg.t-com.hr

16.09.2006. u 21:50 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mjesto posvećeno promociji života,osobito nerođenih.
Ako ste vi ili netko od vaših bližnjih u dvojbi roditi ili ubiti malog anđelića koji od vas traži samo jedno - pravo na život, molim vas, pročitajte barem koji redak s ovog mjesta


Pismo majci nerođenog djeteta

"Draga mama, ti me ne poznaješ, jer dok sam još bio u tvojoj utrobi, odlučila si prekinuti moj život pobačajem. Ali, kada sam bio odbačen od ljudi Dobri Bog koji je rekao: "Može li žena zaboravit' svoje dojenče, ne imat' sućuti za čedo utrobe svoje? Pa kad bi koja i zaboravila, tebe ja zaboraviti neću" (Iz 49,15) - on me je prihvatio.

Bog koji je ljubav, po zaslugama Isusa Krista, molitvama Crkve i svetaca, doveo me je u raj. Umro sam kao mali, još u nemogućnosti da učinim nešto dobro ili zlo, nisam bio podvrgnut sudu, kao što će se dogoditi tebi, draga mama, u času smrti.

Mama, znadem da si bila prevarena lažnom idejom: uvjerili su te da se radi samo o "običnom prekidu trudnoće", ali je bio prekinut jedan život, moj život! Sada znaj, mama, da je neprekidna molitva djece koja su abortirana neprestano prikazivana za njihove majke. Grižnja savjesti koju osjećaš, kao što su osjećale i sve druge majke koje su abortirale, jest milost za tebe, majko. Prihvati tu milost, sa zahvalom i neprestanim žaljenjem za svoj grijeh koji je velik. Nemoj odbaciti tu milost, mama. Upravo jer te volim, mama, ne bih želio da završiš u paklu. Zato te molim: traži oprost od Boga, da bi smo se jednoga dana mogli susresti i da bi me konačno mogla primiti u svoj naručaj. …

Linkovi

Osobe i institucije koje promiču pravo na život:

Vojska Bezgrešne
Gianna Beretta Molla