< <

nedjelja, 11.03.2007.

Perica (1)

Teta u vrtiću pomaže obuti Perici čižmice. On gura nogu, ona vuče, ali čizme nikako na noge. Kad su jedva navukli obje čizme, teta je bila sva uspuhana i oznojena. A skoro se onesvjestila kad je Perica rekao: "Teta, čizme su mi na krivim nogama..." I stvarno, bilo je tako. Nije bilo lako skinuti čizme, još teže ponovno ih navući. Ipak, svaka je čizma sjela na svoju pravu nogu. I tada, Perica svečano objavi: "To nisu moje čizme...". Teta se ugrizne za jezik da nebi zavrištala: "Pa što mi to nisi rekao prije?!?!!" Nakon par minuta čizme su bile ponovno skinute, a Perica je nastavio: "To su bratove čizme,....ali danas ih je mama dala meni..." Teta nije znala bi li plakala ili bi se smijala. Ipak, nakon nekog vremena, čizme su opet bile navučene. Tada teta upita: "A gdje su ti rukavice?" Perica mirno odgovori: "Gurnuo sam ih u čizme...."roflroflroflroflrofl

14:28 | Komentiraj (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Get your own Chat Box! Go Large!