<3

I am a woman on a mission,
Nothing can stop me, I’m stronger than ever
I wanna see this through
I am a woman on a mission,
Whatever it takes I will do what I gotta do



ako netko želi msn slobodno nek javi u komentaru:)


ovo sam ja...











coffee heart Pictures, Images and Photos



Summer Pictures, Images and Photos

Bubbles Pictures, Images and Photos

kiss Pictures, Images and Photos



The Beach Pictures, Images and Photos

dance Pictures, Images and Photos

Holding Hands Pictures, Images and Photos

a stuffed tea party Pictures, Images and Photos








Opomena

Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!

Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!

Da ni za čim ne žalis
kad se budes zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!

Na svom koncu
mjesto u prah
prijedji sav u zvijezde.

Antun Branko Šimić


credits
murderscene
xxxx
taking photographs of life
utorak, 01.03.2011.
udišem miris knjige..miris papira..znate onaj starinski miris?
upijam riječi koje su davno trebale biti upijene.
otkrivam brzinu kojom čitam - 100 stranica za 2 sata.
da je bar brže...
umorna sam od čitanja. u isto vrijeme želim prestati i ne mogu.
lijepo je biti uvučen u neki drugi svijet, neke druge misli.
napraviti malo pauzu od svoga života
koliko ga god voljela.

još 9 tjedana i gotova škola..
ove 4 godine koliko se god činile kratke, kao da su trajale čitav moj život.
unutar njih se razvilo nešto, razvila sam se ja.
toliko sam puno naučila (ne samo predviđenog školskog gradiva)..
naučila sam reagirati. naučila sam raspoznavati. naučila sam živjeti.
upoznala sam druge, ali najviše od svih upoznala sam sebe.

uhvatila sam sama sebe kako promatram život kako prolazi.
jednostavno sam gledala. bez razmišljanja.
onako kako bi netko gledao sliku ja sam gledala svijet.
kao da nisam dio njega.
upijala sam sve informacije koje sam mogla.
miris, osjet, spremala slike u pamćenje... stvarala uspomenu.

ljubav je prihvatiti nekoga i voljeti ga unatoč manama. to si često ponavljam. savršena osoba je ne ona koja ima savršene vrline, već savršene mane. a ako možeš živjeti s tim manama, to je onda osoba s kojom trebaš živjeti.

postoje ljudi koje jednostavno ne mogu organski podnjeti. ne postoji neki posebni razlog za to. nisu mi učinili ništa osobito nažao.. ali čim zinu uhvatim sama sebe kako okrećem očima. jednom mi je jedna osoba rekla da osoba koja je sa svima dobra nije normalna. nemoguće je voljeti svih. uvijek ćeš nekoga voljeti puno manje nego ostale.

prvi razred srednje škole.. koliko god sam pogreška tada napravila učinila sam nešto čime se jako ponosim i što nisam nikad požalila... odabrala sam ljubav iznad novca. i ne, nije mi žao što sada gladujem, nemam odjeću nekog poznatog brenda, imam ispucale vrhove jer nemam za frizera i istrošene lakove za nokte. jer..imam ljubav. ja sam jako bogata osoba.

odlučila sam da se više neću uzrujavat oko faksa, mature i tak.. ionak mi diploma ništa ne znači. pravnici razvrstavaju jabuke -.- ona žena je neki dan na televiziji podrapala svoju diplomu. što mi vrijedi fakultet kad ću tak i tak završit kao ostatak hrvatske - skupljajući boce po kontejnerima. više niti visokoobrazovani ne mogu sanjati o boljem životu.


KOMENTIRAT ĆU VAM SVIMA POSTOVE PREK VIKENDA JER SAD NEMAM VREMENA...

| 19:27 | Komentari (28) | On/Off | Print | # |