<3

I am a woman on a mission,
Nothing can stop me, I’m stronger than ever
I wanna see this through
I am a woman on a mission,
Whatever it takes I will do what I gotta do



ako netko želi msn slobodno nek javi u komentaru:)


ovo sam ja...











coffee heart Pictures, Images and Photos



Summer Pictures, Images and Photos

Bubbles Pictures, Images and Photos

kiss Pictures, Images and Photos



The Beach Pictures, Images and Photos

dance Pictures, Images and Photos

Holding Hands Pictures, Images and Photos

a stuffed tea party Pictures, Images and Photos








Opomena

Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!

Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!

Da ni za čim ne žalis
kad se budes zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!

Na svom koncu
mjesto u prah
prijedji sav u zvijezde.

Antun Branko Šimić


credits
murderscene
xxxx
bring me back to life.
nedjelja, 19.12.2010.
nije me bilo.
bila sam vezana boli za morsko dno.
i bilo je tako teško.
osjećala sam puls i bolio me je.
osjećala sam život.
osjećala sam smrt.
utapala sam se.
i sve dok sam se koprcala, sve dok se nisam opustila, bila sam tamo.
a onda sam izronila

nije me bilo.
bila sam u svijetu koji se zacrnio boli, stresom, patnjom i mržnjom.
i nisam vidjela od tog crnog oblaka bijeli zrak.
i bila sam prožeta tom crninom dokle sam ju udisala...
ali došlo je vrijeme da izdahnem, a izdahnula sam bijelinu.
i sada je grad bijel.

nije me bilo.
moje 7. nebo se rušilo.
oblaci su se pomicali.
nastupila je oluja.
poljupce su zamijenile suze.
i tako je bilo dok nisam spojila oblake.
sada opet mogu hodati po njima bez da propadam.

nije me bilo.
sve dok nisam odlučila da se moram vratiti.
sada sam tu.
| 16:54 | Komentari (20) | On/Off | Print | # |