zar ja mama?

21.07.2006., petak

Image Hosted by ImageShack.us
dida hvata svoje Zlato po Forumu .....


Sad da se malo uozbiljim.
Nastavljam se i dalje pitati 'Zar ja mama?'

Nakon muke oko navikavanja na dojenje došlo je vrijeme na odvikavanje. Nisam mislila da ću to ikad reći, ali meni je nekako dosta! Do sad bi joj priuštila uspavljivanje na siki i noćno nasisavanje, a sad počinjem i to ukidati. Zadnje vrijeme je počela tražiti i preko dana i onda sam ja jučer pribjegla drastičnoj metodi i na bradavice stavila papra. Zlato je vidilo da se sika crni i nije htjela probati. Kasnije sam umjesto papra stavila začine za pizzu, jer me papar peckao. Tako sam ja cili dan đirala okolo sa grudima natopljenim začinskim biljem u kojem, da budem iskrena, prevladava luk.dead Inače time pospem kokoš prije pečenja. Sama sam sebi mirisala po koki spremnoj za rernu... Ne moram ni reći da sam izbjegavala ljude cijeli dan. Jedva sam dočekala tuš......

Zlatica je sinoć prvi put nakon duuuuuugo vremena zaspala bez sike. Nosila sam je na ramenu i ljuljala u ritmu muzike (to je inače metoda za dnevno uspavljivanje)

Htjela bi joj prije spavanja čitati priče i uspavljivati dite kao svi normalni ljudi (valjda). Svaki put priča završi tako što ona počne skakati po krevetu, ljubiti me, čupati..... uzme sama slikovnicu pa kao čita..... Jednom riječi : raspašoj!
Onda je ja uzmem na rame i trala la la la uspavam .......

- 14:54 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.