zar ja mama?

09.06.2006., petak









Svako naše malo misto jema svoje stvari i šporke kantune....
Svako svakog skroz i naskroz ....

Kvart gdje sam odrasla divan je kvart. Ima puno starosjedioca, ima puno doseljenika. Zapravo da pravo kažem, ima puno bodula i vlaja. Međusobno se baš i ne vole ali taj suživot funkcionira nekako.
Obje ove skupine mogu se pohvaliti svojim Ćakulonama, Kuriožama i Lajonama. Cili život ih gledam.

Bila sam ja mirno, tiho, povučeno dite i curica. Dica od ovih gori su me lagano maltretirala i sve je bilo u redu što se njih tiče. Onda sam ja malo počela uzimati stvari u svoje ruke. Počela sam prkositi i ne dati se. Eeee tad je nastao kaos. Počelo se prašiti.

Kuriožu je stalno zanimalo: 'Koliko je tebi ono ispita još ostalo. E, pa ne more se iz Zagreba tako brzo nazad doli. Ajme što ti je smišni onaj mladić! A oće ća biti iz toga, a?!'

Lajona je cilom gradu objavila: 'Eno je! Zaposlila se priko veze. Nego što nego priko veze. Znamo mi ko je nju zaposlija. A i di joj je onaj momak? Ko znade koliko ih je prominila.'

Ćakulona je bila glavna kad smo imali jednu tragediju u obitelji. Tobože bilo joj je žao, a samo je gurala nos ne bi li našla kakve šporke mudante da ih iznese vanka....... Njene priče sadrže jednu jedinu točnu informaciju, a to su imena.....

Nisam se baš obazirala na njih. Jadne su i sve imaju nesređene obitelji. Neka malo hrane svoje pokvarene duše. Nisam se branila, jer još je gore kad ideš dokazivati istinu.

Tako smo, prošli vikend, Zlato i ja malo prošetale mojom ulicom. Stala ja sa Ćakulonom, kad mi se Kurioža stvorila za vratom :' Ajme, došle ste malo vamo, A?! E, a nis ti vidila auto. Ni valjda da si došla buson? A di ti je muž? Ća on radi?' Nisam još stigla pohvatati pitanja, kad će ona : 'Kako ti je mola puno narasla? Ma ća ima da san je vidila? Ka' ste ono bile? Je ima petnaest dan?'
Onda mi je puka film. Rekla sam joj da me je tribala odma pitati štoj je zanima. Ne, ne rastajem se od muža. Savršeno nam je u braku. Bila sam prije misec dana i ne želim nikom objašnjavati kad idem doma. Je, došle smo busom, zato jer nam je tako jeftinije. Cilu sam joj litaniju izrecitirala i pošla ća.

Najdraži se odvalio od smiha kad sam mu to pričala. Lipo mii je reka da će pričati kako me zadnji put on doveza i ostavija tjedan dana, a ovaj put da me je posla buson.
Ajme ljudi škandala!!!!

Uglavnom nastojim da me nije briga što pričaju.
Svaki put mi to zasmeta.

- 13:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.