2 ZAPRESICKA MAFIJA

srijeda, 25.04.2007. 22:34

VIDI TOMMEKA

Ovo vam je moj frend TOMMEK
Decko voli svoju apriliu Sr50 al ju je strgo pa sad vise ne radi vratolomije na motoru
on se voli vozit po zadnjen i po prednjem voli i padat al je car
Decko je fakat car nisam jos vidio vecek likcinu zna vozit motorcek i normalno al i urnebesno nenormalno.Evo vam filmic kak ide po zadnjem tad je motor bio jos u odlicnom stanju

TOMMEK NA ZADNJI

utorak, 17.04.2007. 18:10

NOVI DIZAJN

Evo imam novi dizajn napravio mi ga je moj frendVECmozda je malo pretjerano al ko ga jebe.....Bog mater bilo je malo na pocetku sjebano al sad je sve dobro uskoro ce i vec napravit i mp3 pa ce bit i zike......pozz mojoj ekipi

MOJA EKIPA NA RAJTEROVOM RODENDANU

utorak, 03.04.2007. 13:16

DI SI.......?

NEma JE neMA NEma MOje INspiracije EKipa se vise nece i nema skim tuc.....fuck.....nema sore neme ni posteva....decki ki vam je vrag zakaj nema vise sora?Ak ima ko da treba nekog tuc javite mi POD HITNO.Mi sve riješavamo i to Besplatno al daj te mi inspiraciju...




<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga...

  • Tučnjave, u biti da skratim svakakvi neredi koji rade luđaci iz zaprešića...

Linkovi...

Muzika...

  • DINAMO JA VOLIM
  • BOJA MOJIH VENA(to je snimano u mom bivsem kvartu)
  • YOU DONT KNOW
  • WELCOME 2 DETROIT CITY
  • SMACK THAT

O meni...

  • Ja sam Nikola, prijatelji me zovu Nic. Živim u zaprešiću. Sa 12 godina jos smo bili normalni, al sad više ne. Tu su moji frendovi: SILWEK, MAX, HADO, LUDI GAVRAN, TOMMEK, SENNA... Naravno imamo i frendice: Matea, Doris, Valentina, Kika itd.

Dinamo svetinja

Chat...

  • CHAT