2 SLIDE - ZAPRESICKA MAFIJA - Blog.hr

utorak, 27.03.2007. 21:58

SLIDE

EVO I MOG SLIDE-A...NIJE MI SE DALO PISAT NAZIV SLIKA PA SU BEZ VEZE SLOVA AL KO GA JEBE...SKUZIT CETE O CEM SE RADI....POZZ

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga...

  • Tučnjave, u biti da skratim svakakvi neredi koji rade luđaci iz zaprešića...

Linkovi...

Muzika...

  • DINAMO JA VOLIM
  • BOJA MOJIH VENA(to je snimano u mom bivsem kvartu)
  • YOU DONT KNOW
  • WELCOME 2 DETROIT CITY
  • SMACK THAT

O meni...

  • Ja sam Nikola, prijatelji me zovu Nic. Živim u zaprešiću. Sa 12 godina jos smo bili normalni, al sad više ne. Tu su moji frendovi: SILWEK, MAX, HADO, LUDI GAVRAN, TOMMEK, SENNA... Naravno imamo i frendice: Matea, Doris, Valentina, Kika itd.

Dinamo svetinja

Chat...

  • CHAT