2 A.C.A.B - ZAPRESICKA MAFIJA - Blog.hr

ponedjeljak, 05.03.2007. 00:04

A.C.A.B

Svi su policajci gadovi....znam to iz iskustva jer je mene jedan murijak napenali radi mog frenda Neneka zato kaj je taj Neno udario od jednog drota sogora....Taj mali kaj je zvao sogora ide samnom u razred i prava je sotonjara....Al nekuzim ovaj izudfara sotonista a ja dobijem batina od njegovog sogora...I dobro ja sam kriv jer sam mu nekaj reko i zasluzio sam da dobijem po tamburi al ko ga jebe.Imo sam samo sljivu pod okom i razbijen nos nista strasno....Kaj bilo je i gore....Ja sam pozvo Frenda Tesica i on je doso sa 10likova i mi smo pretrazili cijeli Sijever i Cijeli terminal al ga nismo nasli....jos ga uvijek trazimo a ja sam nedavno sazno di lik zivi pa cemo sad vidjet kaj ce bit...Nadam se da ce i njemu bit nekaj razbijenog.....Mozda malo vise toga....Dao Bog.....Ah to su nasi Drotovi pasji skotovi neskolova pandurska gamad.....ah nis nema veze......pozdrav ekipi i muskoj i zenskoj.... evo im pozrav iz susjednog Sarajeva

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga...

  • Tučnjave, u biti da skratim svakakvi neredi koji rade luđaci iz zaprešića...

Linkovi...

Muzika...

  • DINAMO JA VOLIM
  • BOJA MOJIH VENA(to je snimano u mom bivsem kvartu)
  • YOU DONT KNOW
  • WELCOME 2 DETROIT CITY
  • SMACK THAT

O meni...

  • Ja sam Nikola, prijatelji me zovu Nic. Živim u zaprešiću. Sa 12 godina jos smo bili normalni, al sad više ne. Tu su moji frendovi: SILWEK, MAX, HADO, LUDI GAVRAN, TOMMEK, SENNA... Naravno imamo i frendice: Matea, Doris, Valentina, Kika itd.

Dinamo svetinja

Chat...

  • CHAT