2 Hado i ja razvaljujemo savsku - ZAPRESICKA MAFIJA - Blog.hr

subota, 24.02.2007. 00:57

Hado i ja razvaljujemo savsku

Jedne veceri dobivam poziv od Hade da je jedan Alen u Camelu(on mi je na novoj godina jebo mater prek poruke.Ja sam bio kod Webera on mi je reko da ga cekam da mu dolazi jedan lik pa cemo ga zajedno tuc...Dugo sam ceko tok lika i mora sam ic u Camel jer je ovaj odlazio...Uso sam unutra nisam si stigo ni pijacu narucit vec j ovaj dolazio do mene poceo kurcit i meni pucaju zivci udaram ga sakom u glavom...Poslje toga on odlazi jedan Pasaric i uletava mi sa pitanjem kaj mene oce tuc Weber ja mu odgovarm iz koje si ti biljke ispo i on odlazi...Nakon toga me Stok me bahato poziva van Moj frend je mislio da me on oce tuc i izlazi van zamnom...Stok je valjda htio razgovarat al to Hadu nezanima i prvo mu stisne samarcinu ovaj govari:samo ocu razgovarat ovaj mu odgovara kaj ces ti snjim razgovat Joj za kraj cu rec pozdrav HADI I MOJOJ EKIPI U KOJOJ VLADA SLOGAN JEDAN ZA SVE SVI ZA JEDNOG Usput pozdravljam zensko drustvomahmah U srbiji se ovako odrzava Gey pride razbija se traje 10 minuta al pogledajte naj bolji dio je od 5 minute likovi maraju policiju

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga...

  • Tučnjave, u biti da skratim svakakvi neredi koji rade luđaci iz zaprešića...

Linkovi...

Muzika...

  • DINAMO JA VOLIM
  • BOJA MOJIH VENA(to je snimano u mom bivsem kvartu)
  • YOU DONT KNOW
  • WELCOME 2 DETROIT CITY
  • SMACK THAT

O meni...

  • Ja sam Nikola, prijatelji me zovu Nic. Živim u zaprešiću. Sa 12 godina jos smo bili normalni, al sad više ne. Tu su moji frendovi: SILWEK, MAX, HADO, LUDI GAVRAN, TOMMEK, SENNA... Naravno imamo i frendice: Matea, Doris, Valentina, Kika itd.

Dinamo svetinja

Chat...

  • CHAT