2 Silwek i Hado razvaljuju Dedica - ZAPRESICKA MAFIJA - Blog.hr

petak, 23.02.2007. 14:28

Silwek i Hado razvaljuju Dedica

U nedelju navecer oko 20h potukli su se dva decka izmog drustva s jednim kretenom,decko se druzio snama a kad je bio u drugom drustvu po nama je pljuvo.Silwek i Hado su trebali tuc pasarica al ovaj je doso sa jedno 6 likova koji su cekali Silweka,Silwek je doso sa Max,Doris i Tommekom.Pasaric pocne nekaj srat al vidi ak bude previse srao da ce ga ovi razbit,umjesova se Dedic recenica viska i sjeda saka ovaj zbunjen pocne se nekaj objasnjavat Silwek se zaletava s leda skace i nogom udara Dedica uglavu onda se pocelo za pravo sake su sjedale sa svake strane fajt zavrsava Dedicevim rijecima dosta ali hado se zaletava s rijecima ma kaj je dosta i pocne ga udart zavrsava i to 10minuta udaranja i Dedic izlazi sa sljivama,Hado sa slomjenim prstom i Silwek sa malom sljivom al sve u svemu to ste trebali vidjet RAZBILI SU GA

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga...

  • Tučnjave, u biti da skratim svakakvi neredi koji rade luđaci iz zaprešića...

Linkovi...

Muzika...

  • DINAMO JA VOLIM
  • BOJA MOJIH VENA(to je snimano u mom bivsem kvartu)
  • YOU DONT KNOW
  • WELCOME 2 DETROIT CITY
  • SMACK THAT

O meni...

  • Ja sam Nikola, prijatelji me zovu Nic. Živim u zaprešiću. Sa 12 godina jos smo bili normalni, al sad više ne. Tu su moji frendovi: SILWEK, MAX, HADO, LUDI GAVRAN, TOMMEK, SENNA... Naravno imamo i frendice: Matea, Doris, Valentina, Kika itd.

Dinamo svetinja

Chat...

  • CHAT