2 SVADA VELIKIH... - ZAPRESICKA MAFIJA - Blog.hr

utorak, 20.02.2007. 13:35

SVADA VELIKIH...

Na dan naseg grada Zaprešića desila se svada i tučnjava izmedu Laduca i Zapresica.Počelo je sve jedne subote u Luki gdje su se zakacili mladi pasarić nakon toga je Pasarić reko to svom bratu i njesov je brat pozvo ekipu od kojih ja samo znam Ružica,Tešića i starijeg Pasarića.Tu su večer nasli tog lika i bilo je isplanirano da se mladi bahati opet tom liku...I bilo je tak ovaj se bahatio ovaj g je odgurno i pcelo je jedno 10minuta udaranja poglavi po tijelu nogama pa svemu...ograda na kojoj su ga tukli bili je malo udubjena.Nakon dva dana iso sam kod doktora i vidio njega razbijenog i u masnicama a to vam je tak.NEMA ZAJEBANCIJE SA SJEVEROM GRADA...burninmad:sora u zagrebu kod skole SV.DUH sora je pwjebena malo je decku izbio zube,fraktura lubanje....headbang

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga...

  • Tučnjave, u biti da skratim svakakvi neredi koji rade luđaci iz zaprešića...

Linkovi...

Muzika...

  • DINAMO JA VOLIM
  • BOJA MOJIH VENA(to je snimano u mom bivsem kvartu)
  • YOU DONT KNOW
  • WELCOME 2 DETROIT CITY
  • SMACK THAT

O meni...

  • Ja sam Nikola, prijatelji me zovu Nic. Živim u zaprešiću. Sa 12 godina jos smo bili normalni, al sad više ne. Tu su moji frendovi: SILWEK, MAX, HADO, LUDI GAVRAN, TOMMEK, SENNA... Naravno imamo i frendice: Matea, Doris, Valentina, Kika itd.

Dinamo svetinja

Chat...

  • CHAT