Za naše nade

01.12.2007., subota

10dc= odmor!

Malo maglovito s mjestimičnom naoblakom i sunčanim razdobljima!

Kao na prognozi vremena, svašta u jednom danu!

Tako je meni i MM dan prošao kao svaka druga subota. Išli u šoping, pospremili kuću, napravili ručak, malo odmarali, puno pričali!

U jednom trenutku , moram priznati, javio se tračak sumnje!
Sumnje u uspjeh postupka. Dobila sam hunjavicu, malo jaču! Nikakve ljekove ne koristim jer se ne preporučaju već se koristim starim provjerenim štosevima naših baka! Inhaliranje kamilicom , čaj sa medom i sl.
Malo mi bude bolje pa malo lošije.
A po glavi mi se vrti, šta ako radi toga ne uspije, što ako mi priroda govori ako ne ide, ne ide! Sve ove tjedne prije postupka čuvam se od razno raznih prehlada, kihalica, šmrkalica! Izbjegavam izlaske u zagušljive prostore i prostorije gdje se lako prehladiš, a kad tamo na dan primanja štoperice čopi me hunjavica ko ...! Uspjela sam zaustaviti prije nego se spustila na grlo biljnim pastilama!

Druga sumnja je što ako pikulice pobjegnu prije tuluma- nije nemoguće!
Ok! Zato smo vršili naše bračne dužnosti sinoć- po preporuci doktora (za svaki slućaj). No to nikad nije ni bio problem! A što sa začepljenim tubama. Ima li se uopće smisla zavaravati da bi moglo uspjeti i prirodno. Ima, ima. Obzirom da se nezna uzrok začepljenosti, možda se isto tak i odštopaju.

No onda se javio onaj zdravi razum kojim se mogu samo pohvaliti i zaključio ovo:
Uspjet će zato što ja to hoću i zato što ja to mogu! A osim toga ako i ne uspije od prve ovo je generalna proba kojom se ne bi mogli pohvaliti ni Cetinski, ni Carreras, ni Bolton.
Uz gonale i redovne cikluse i maženje buše dobili smo prekrasne pikulice i to već nakon 8dc 17mm i 20mm. Zar to nije prekrasno! Što znači da je moje tijelo u savršenom ritmu.

A za sutra smo , ja šmrkava i MM rezervirali kraljevski apartman u Petrovoj za nezaboravan party do jutra!

Niste pozvani- zabava je zatvorenog tipa!

Do sutra!

Kucnuo je čas!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.