Za naše nade

26.11.2007., ponedjeljak

5dc=2Xgonal

Uf , jutros sam se jedva ustala. Vura je zvonila u 6:30. Naravno "snoozala" sam ju za 8 minuta, pa za još 8, a ustala sam se tek u 7.
Odlelujala do kupione radi jutarnje higijene, pogledala se u špigl i zaključila da izgledam prekrasno.
Šiške su se od jastuka prekrasno prehitile preko čela, nekamo!! Ni Bog to počešljat nemre. Podočnjaci su mi zatvorili kapke- tu ni jedna krema ne pomaže. Bubuljica navrh nosa je samo malo crvenija- onako klaunovska!
Sva sreća da MM nije kod kuće pa će uspjeti odoljeti ovoj mojoj jutarnjoj ljepoti!!

Skuhala sam si kavicu, pravu tursku, ali ne pomaže! Bauljam i dalje po kući razmišljajući u čemu danas na posao. Izmjenila sam nekoliko tema u kojima bih se danas mogla osjećati nekak - ko da je ponedjeljak!

Osjećam se ko da mi nešto fali!? Malo sam izgubljena!?

Nakon nekoliko gutljaja kavice shvatila sam da sam sama ko panj! MM je još na terenu i nije sa mnom na jutarnjoj kavici! Zbilja sam zgubljena!?
Već godinama u istoj poziciji pijemo jutarnju kavicu prije posla i bez obzira što mi je prvih dva dana bilo zanimljivo samoj, sad je več dosta!!

Vraattiii seee!
No nećemo plakati , raditi se mora, zarađivati pogotovo!
Uostalom do četvrtka će doći!
Jer mi tada več postaje neophodan. Tada idem na UZV kako bi ustanovili kakvo je stanje folikula! Jel se nešto stvara?!
Obzirom da više nisam sigurna kad mi nastupa ovulacija nadam se da će ovaj put doći kak se spada.

Veselim se, i ne- Naravno da nisam zaboravila jutros zaželjeti dobro jutro donjem dijelu trbuha! To je već kao jutarnja kavica s mužićem- običaj!

Sva sreća pa sam na poslu imala posla i tako je već 15 sati i bliži se čas kad ću biti još malo pikana u rame. Danas su 2 gonala.

A i nalazi PA-PA testa su gotovi. Zvala ja svoju najdražu sestru i rekla ko je , a ona veselo- sve je super- po PS-u!

Ma znala sam ja da je papundek čist ko suza!

I tako s još jednom pozitivnom vješću, osjećajući se vrlo dobro, bez obzira na jutarnje mukobuđenje, još malo krećem na pikanje.

Tik-tak, Tik-tak!!!
Još jedan lijep dan!!!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.