Za naše nade

19.11.2007., ponedjeljak

Kako oguliti bananu!!!!????????

PMS me drma nenormalno...

In the mood - Piano- lupaj po klaviru!!!!!!!

Zadnjih par dana svi oko mene bježe. Iz očiju mi sjeva. Živčana sam do bola!!
Ne da žderem sve oko sebe, nego sam objavila svima da sam ko banana i majmun: ogulit ću te , pojest ću te......!

A nervozi pridonosi i spoznaja da za par dana postajem tzv pikalica.
Koliko god pokušavala ostati cool smokin
jednostavno misli stižu.

Što su ti hormoni čudljivi!?zujo

Dok si slažem lončiće i osjećaje odlučila sam se za još jedan potez. Akupunkturu!
Ponukana iskustvom suborkinja s Rodinog foruma obavila sam sve što mi je palo na pamet , a moglo bi utjecati na MPO.
Tako sam ponovila briseve, napravila UZV, napravila PAPU, naručila se kod doc za akupunkturu, pijem Prenatal, jogurt, brusnicu, jedem ciklu i kupila sam puuuunooo ananasa. Još samo da počnem heklati i slagati ikebanu i sve je thumbup
IKEBANA

Mužića sam naterala da sve ponovi, što je on objeručke prihvatio.
Pa je i on zbavio: spermiogram, briseve, kljuka se s Macom Potent, još da bar smanji pušenje---uf burninmad
Osim toga mora saugati, kuhati ručak, šetati pesa, hraniti mace, svaditi se sa susedima umjesto mene, a keks - pjeva

Sad smo spremni za pikanje!
Kad sam ovako nabrušena samo nek proba ne uspjeti od prve!!!

Sve bum ogulila ko bananu !!!!?????????





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.