27.05.2007., nedjelja

Da li vam se koji puta dogodilo da vas svi kritiziraju, zapravo ne baš kritiziraju nego, uvijek kažu nešto što možda i nije toliko jako loše, ali vas to jako pogodi i za vas to znači veliku manu?
Dogodi li vam se da vam različiti ljudi govore iste stvari "mane" i to baš u isto vrijeme?
Imate li koji puta osjećaj da nikome niste dragi, da ste jako čudna osoba, da su svi bolji od vas?
Imate li koj puta osjećaj da nema nade za vas? Tipa, da se nikada nećete udati, imati pravog prijatelja, proživjeti i vidjeti sve što želite i da se ludo zabavite?
Imate li koji puta osjećaj da vam nitko ne paše, da za nikoga ne možete reči, on mi je pravi prijatelj, s njim mi je najbolje, mi se uvijek ludo zabavimo?

who am I??

Zovem se Natalija i zivim u Zagrebu, imam 20 godina, obozavam plesati, izlaziti, rolati se i klizati. Idem na fakultet, upravo sam upisala drugu godinu. Juuupiii :)Eto..a ostalo vam je sve dosadno i monotono :)

Thank you for...

Bok ljudi, ovo je moj mali blogic, nije mi prvi, ali..pretpostavljam da kao i svi ostali, zelim po koji puta krenuti ispocetka, naici na nesto novo, zanimljivo. Ovjde pisem sva svoja razmisljanja, svaku svoju misao i ideju zelim podijeliti s vama, a od vas bi voljela kada bi koji put mi ostavili savjet, misljenje ili jednostavno, pozdrav. Nadam se da vam necu biti bas jako dosadna:) I naravno, bilo bi mi jako drago i lijepo kada bi se upisali u moju knjigu gostiju, ako niata drugo, samo da ostavite svoj mali tragic :) Pusa svima i hvala