zalutala:)

nedjelja, 31.07.2005.

Cenaccolo-vci dragi

Hm.. evo danas sam bas slusala Cenaccolo-vce, pod dojmom toga sam jos i valjda ću biti cijeli dan..:o)
pričali su o svom životu i kako su završili tu di jesu..ma prekrasni su, stasali su u ljude koji su dobri i dragi.. koji se raduju životu i koji znaju da mogu puno toga dati drugim ljudima samim time sto nose u sebi ljubav i toplinu..i vjeru u život...u Boga
Neznam kako im je, al samo se mogu nadati da imaju ljude koji su im oslonac u životu i koji ih vole zbog onoga što oni jesu takvi.. i što su željeli pobjeći iz pakla droge.. to su obični, dragi, jednostavni i nasmijani ljudi,.. koje je tako lijepo vidjeti promijenjene, obraćene, obogaćene,upotpunjene..sretne

Sjetila sam se jednom, kad sam bila na njihovoj misi (dosli su našoj župi u goste), stajala sam iza jednog dečka koji pjeva u zboru, i ništa me tijekom mise nije dotaknulo, ni njihova svjedočanstva, ni njihovi jadi, ni to što ih ima toliko, ni što lijepo pjevaju.. ni to što su još neki izgubljeni i traže se.. već sam se zabrinula kako sam hladna i prazna.. i tada.. sam pogledala u ruku jednog momka, nije mi bilo jasno što to čvrsto drži u ruci i ne pušta, pa sam bila malo znatiželjna i čekala da vidim za što se on to čvrsto prima, što to u ruci mu je toliko važno da onako sa žarom je stišće u šaci i sakriva..i pjeva iz sveg srca....(hrabro) i Bože moj dragi, kad je on malo otvorio šaku.. u ruci mu je bila krunica.. i ja sam bila gotova, počela plakat ko kišna godina, i samo sam pomislila kako je njemu, ko srna uplašen i sam....i koliko njima ljubavi treba, Bože dragi..
i sad cijelo vrijeme pjevam njihovu pjesmu:o)koja je
prekrasna.

...Tebi ću da pjevam
Tebi da se klanjam
Samo Tebi reći
da si moj

Jedini si velik,
Samo Ti si svet,
Samo Tebi slava pripada..

I dali ću ikad shvatiti što znači za ljubav umrijeti..

- 13:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #