kokoš i jaja

ponedjeljak, 20.02.2006.

uhhhhhhhh

što volim nice ass
ajoj

Image Hosted by ImageShack.us

uzmi sve što ti život pruža!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 11:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 18.02.2006.

evo ovaj tekst bez naslova(tema je LAGANJE

Zašt ljudi lažu????
najčešće pitanje najbolji primjer je otić na neki CHAT i jednostavno pitat neku osobu za godine i eto ti već sad laganja kolko oš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
al evo i problema nikad nije dobor lagati jer istina uvijek izađe na vidjelo a to onda nije dobro mislim dobro je lagati sam kad to činiš da bi nekod spriječio u nekoj lošoj namjeri ili da se rješiš neke osobe sa glave jebemu mater ne kak se to već riješava................
neda mi se više pisat
aj
pusek
cya
(čujemo se za 30 min)

- 16:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2006.

hej evo mene bez inspiracije

da al ovaj put neću stavit slikicu jer mi se neda više satvljat gole guze jer većina ljudi misli da je ovo blog za one koji se žele napalit na dobre guze

evo vam jedna zakon slika meni vrlo draga

Image Hosted by ImageShack.us

aj love dis šit

Image Hosted by ImageShack.us


ovo znam najbolje radit:

Image Hosted by ImageShack.us

mislim znami ja ovo iznad radit sam ne ispadne JOŠ KAK TREBA

sam da mi stari kupi veći motorčić budem ja i ovo radil jedno dana

Image Hosted by ImageShack.us


EVO JOŠ NEKIH ZAKON SLIKA::(KOJE ZASLUŽUJU POZORNOST(

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MISLIM DA BIH SE OVIME HTIO BAVIT U ŽIVOTU
AJ PUSEK
CYA

- 17:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 15.02.2006.

ko ovvvvo ne voli



myspace




dobra stvar tu se uvijek nađe i dobrih teta

- 15:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.02.2006.

evo malko slikica kak treba plesat s tetom

Image Hosted by ImageShack.us

vidi ovo jebote
ovo ja volim najviše na svjetu ludi koji ne čagaju napodiju nemaju pojma kaj propuštaju
ajd pusek
cya

- 10:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 11.02.2006.

odjevanje

Možda ovo postane posta a možda nešto više sad ćemo vidjet……..
Evo mene iz moje fotelje da pišem o odjeći(i obući…..i svem kaj uz to ide)
Da ja osobno više volim kad imam neke hlače ili neku majcu koja je neka marka (a ko ne voli) mislim nije to ono da ja sad neću nosit neku majcu il hlače ak nisu marka al draže mi je kad su one neka marka al ne kužim ljude kod kojih sve ama baš sve treba biti neka marka jebote kaj su ti ljudi popizdeli (mislim ko voli nek izvoli)al ipak to je malko onak pretjerano.
E da mislim da je odjeća(i guza) ono što će me prvo privući kod neke tete (kaj nije tak kod svih) zato mislim da je odjeća ono što je presudno u primjećivanju neke osobe ili pak obuća mislim da kad doleti teeeta u minjaku i onim štiklama mislim da jojooooooo!!!!
Velika većina tih nekih tako zvanih sponozoruša su obučene kak je gore nevedeno jer je njima naravno cilj privući nekog lika al ne bilo kakvog lika one traže lika s puuuno love zao moraju bit primjetne!!!!!!Jedino mi je gadno moram to istaknut jebote nemrem da ne rečem gledam one jebene dvornikove i ugledam onu njihovu ćerku(neznam točno kak se zove al nije bed mislim da većina zna o kom pričam) i vidim nju u onim krpicama poderanim hlačama itd….
Možda ona želi na taj način biti primjetna al ipak ja nebi baš bil s takvom ženom koja nosi raščejane lače itd!!!!!al dok je njezna stara pokazala kakve haljine ima u ormaru mislim da bi se oovvee naše seljače tu poklale za tak nekaj!!!!!!
Ovoga poz. curama iz sirovine, i dinjevačke gore-(možda neko i skuži)
I da poz purgericama
Ajd pusek
Cya
I da poz cilom splitu

ps:pliz nemojte kupovat hlače u PLICAKU

Ne odoljeh a da ne stavim ovu sliku
Image Hosted by ImageShack.us

- 15:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 07.02.2006.

ovo ja volim

ovo je prosječna guza u mojoj školi

Image Hosted by ImageShack.us

- 09:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.02.2006.

mislim da ću nastavit onaj post o upoznavanju!!!!!!

Evo jučer dok smo bili vani prišo mi je neki dečko(nisam gay) i pita jel dam broj moba nekoj curi jebote kaj nemre ona sama doć po taj jebeni broj al onda tek nastaje problem žena je totalno u kurcu i dolijeće ona do mene da se upoznamo kaže ivana

Image Hosted by ImageShack.us

(robi i špiro se trgaju)ja sam srđo kaj ne tak me zovu i sad teta ode i vrati se za 5 min i pita broj moba ajd ja joj ga dam iz sažaljenja i sad sam ja na tu dragu gospodičnu potrošio jebenih 5 kn na svom mobilnom aparatu al je najveći problem kaj sam moral lagat da me donekle ostavi na miru!!!
i nakon 30 min doleti poruka oćeš bit samnom ja onak zbunjeno gledam mobilni aparat plešući sa sexy plavušom

Image Hosted by ImageShack.us

i počnem se smijat čoječe da budemo skupa moram te znat malko više od 2 jebena sata kao što sam i rekao(dok sam dobil ono na čubama), a ne jebenih 10 min jer u tom nema sreće samo boleštine!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us(tes maj men)

Evo to je problem STIDA kak se moreš sramit ak ti se neko eventualno sviđa haloo čovječe da se meni neka teta sviđa zna se zovu me srđo jesi za da odemo na neko mirnije mjesto na piće il nekaj slično ili možda jesi za čagicu********al to je tak kad ti priđe teta koja je 100 na sat loša i nema samopouzdanja jer ja sebe smatram i previše samopuzdanim(zato i previše padam sa skutera)....
evo to je jedna priča upoznavanja molim tete da čekaju da njih neko primjeti il ak ih već ne primjetiš nek pokušaju bit primjetne ili nekaj slično meni nije bed prić ženi..............
ajd čujemo se posle
pusek svim sexy tetama (il onima koje se tak osjećaju)
cya

- 10:48 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 01.02.2006.

odddddaaa.............................................(DISKO)

Evo današnja tema je DISKO(većina muške populacije ga naziva i pašom za oči)
Evo odkud navika za odlaskom u disko kao prvo zašto većina ljudi odlazu taj birc sa bučnom muzikom ak se mene pita prvotno radi kad-kad dobre mjuze i naravno čagice jer tko normalan želi propustit dobru čagicu i zabavu s društvom dooooo sad je samo 2-3 puta bilo onak savršeno da je bila dobra mjuza i ičagica i dobre tete jedino kaj ne kužim su oni likovi(i neke ukočene tete)koji tam stoje i bleje klak se inteligentni ljudi zabavljaju!!!!!!!! Kao prvo nikad nemoj ić u disko jer je 99,99% šansa da te neko bude tak lijepo potegnul kaj si buš legel (ustvari nebuš prešel bez problema)ežerno si doma uzmeš 1l rakijice(po mogućnosti šljivovice al bude i loza prešla )i deri dok se uroljaš lijepo si legneš spat i drugi dan sve po kronološkom redu!!!!!!!!!!zato čagajte ajd pusek cya(nastavak ovog posta slijedi neznam kad)))))ovo nije kraj mislim da bi nam onaj idući vikend trabalo biti savršeno but čuli zakaj)))))

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

neki pak da vide dobru guzu(ili da je dirnu)(pliz nemoj da vidim packe na monitoru)

Image Hosted by ImageShack.us

ili da kupe gačice

Image Hosted by ImageShack.us

a neki jednostavno da si uzmu neku poznatu(nepoznatu) ženu
i odplešu s njom

- 18:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #