Hotel za pse Zagrebački duhek

16.03.2010., utorak

Vilenjak

Nakon dužeg vremena provedenog u različitim djelatnostima - sve do jedne sumnjive i nečasne rabote, kunem se! - konačno sam našla vremena i volje procijedit koju mudru ovdje, jer pučanstvo se već brine...

I dok mi sekunde na poslu teku kao med medeni - onaj gusti i ljepljivi - što nemojte nikako povezati sa dobrom stvari, jer med kaplje polako...i privlači pčele cerek i druge beštije poput osa i nedaj Bože stršljenova zubo čemu se inaće u prirodnom okolišu veselimo tj. barem ja - mene nekak ne bodu - ali u ovakvim uvjetima i karikirano govoreći - pčela bi baš mogla biti i moja pretjerano revna kolegica, a osa ili stršljen...Nah, ne privalči turobne slike u um, začuje se glas koji - kao - da - dolazi - od - podzemnih - duhova, premda dolazi samo iz moje lubanje...Što je, kad se malo promisli - sasvim ista stvar...zubo, ja vam pišem ove retke, nadajući se da neka duša tamo čuje moje vapaje i osjeća moju bol...rofl Ah!

Ako djelujem malo mračno u ovom trenu, to nije zato što mi je život u crnom rogu a turobne misli tutnjaju horizontom na kome se ne nadzire ništa do li tustih, debelih oblaka koji proklinju svoju bulimiju i traže pomoć gdje god je mogu dobiti, bljujući kišu, tuču, led i snjeg nakon obilnog prežderavanja atmosferskim tekovinama i plinovima, niti zato što mi je duša u kotlu paklenom - o, ne ne ne...jer to nipošto nije slučaj... To je samo zato kaj sam se upravo čula sa sestričnom - koju volim!, da ne bi bilo krivog shvaćanja (pa si sad mislite kakvu ću uvertiru složit za vas koje ne volim!burninmad)...

Mada ja sve volim, ne mogu reć da ima neko koga striktno ne volim...doduše, ovisi o dobu dana, položaju sunca, i nadasve - mjesečevim mjenama.Dakle, što se dogodilo?

Nazvala me sestrična.

To je to. sretan

rofl rofl rofl

Je, a kaj sad očekujete? Da me nazvala sestrična i sasula drvlje i ugljevlje na mene? Ili mi saopčila nešto straaaašno? Nije. Ajd sad - razlaz, lešinari! rofl

Da, nazvala me i nije mi saopćila ništa strašno, niti me more ostale katastrofe poput nerješivih dugova, kroničnih, neizlječivih i inih fizičkih ili psihičkih bolesti, niko me ne zlostavlja ni na poslu ni doma ni u društvu, nemam ni nekih seksualnih devijacija ni kinky opsesija (zapravo, tu bi malo stala...naughty - da ne uvrijedim neke individue koje se tome nadaju - so, sure I do! cerek samo ih nisam svijesna!ili jesam ali ih ne pokazujem - da ne bi ispunila koji od preduvjeta navedenih ranije u ovoj rečenici...).

Pa ipak, tama koja suklja iz mojih usta ravno na vaše nedužne oči nije bez veze - prisutna je i prijeti da će vas progutati. Ne zato što je, sirota, tamna i očekuje se od nje da nešto guta, već samo i jedino zato što dolazi od mene - a ja sam hodajuće ždrijelo sama po sebi...sve usisam...crna rupa...ajmo, komadi! cerek kiss I, svakako posebna vrsta vilenjaka ali - pssssst o tome! wink

E, sada...kad sam konačno privukla vašu pažnju ovim suptilnim pristupom - premda sam isprva htjela žarko crvenim slovima napisati SEX preko cijelog ekrana, ali ne bi mi pasalo sa pet sittingom rofl rofl rofl...sad možemo dalje! rofl

Dakle, ispričat ću vam jednu priču...kakvu čete vi ili vaša djeca pouku iz nje izvući - nije na meni da sudim...Nekima će promjeniti život, nekima će promjeniti smrt, neki će se prepoznati u njoj, neki neće, ali obećajem vam jedno - svima, al baš svima vama koji je pročitate izmamit će suze na oči! yes Radi se naime o luku....rofl

No, dosta sad...idemo s pričom! Šećemo jučer Ozana i ja Švarcovom, idemo s pesekima do livadice...naznake proljeća po svuda, ptice pjevaju, svjetlost i magični prah prhuta sa grana, jaglaci, visibabe i šafrani otkivaju nam svoja lišca a trava je mlada, mirisna i mekana; srca nam kucaju u istom ritmu, i sve bi bilo savršeno da nema jedne tiny - winy stvarčice koja nas i muči ali s kojom smo i blagoslovljene, s obzirom na našu prirodu i pojmove zabave - a to je blato, raj na zemlji za naša goveda (čitaj:pese) i pakao za sve one koji prođu ili to nastoje učiniti pored nas...plus još itekako zamjetni nedostatak topline u večernjim satima...

Pružamo nogu i pest tako, okružene divotom, plašimo ljude koji završavaju s poslom u domu zdravlja i kreću kučama - kaj nam je stara razbibriga, hvatamo ranoproljetne šišmiše - vamipre u letu, škakljamo demone i koketiramo sa sablastima - sve u svemu, idila. Čista nepomućena idila...Isto tako i peseki! Lisa uživa izvaljena na leđima u lokvi vode, jezik joj visi sa strane, sve četri u zraku; Rhea do koljena u blatu na mjestu gdje je pukla ili se zaštopala, još nisam ziher, cijev pa je nastalo malo jezerce, sretna ko prase, odlučna da zauzme Lisin položaj, široka osmijeha na licu; ako malo zastanemo, sigurna sam da možemo čuti i vapaj kakve uboge duše zaboravljene u šahtu s kojom samo se (tako diiiivno) zabavljale, možda jučer ili prekjučer...
myspace layouts

myspace layouts


I tako mi, dvije tamne vilenjakuše, provodimo vrijeme na livadici - divan prizor, inače...wink rofl...da nas nema svake večeri tamo ljudi bi nas prizivali...
Evo - primjerice, mene nije bilo for awhile, pa mogu samo zamjetiti da su neki pojedinci, khm, djelovali već zabrinuto...naravno, magično biće kakva jesam, takav zov osjetim na kilometre...a kako mi moje veliko srce ne dopušta prepustiti stanovite individue patnjama - dolepršah u full opremi nazad, i - to je to...rofl Individue i dalje pate, ali sad bar imaju pogled na mene...hehehe...dal će od toga dobit kraste ili se pretvorit u vitezove - time will tell, ali moram priznat da u nama - i Ozani i meni, svakako mora bit nečeg čarobnog s obzirom na tendenciju ljudi da s nama rado podijele naš svijet - koji je svijet bajki, never the less...Ponekad i doslovno...Na stranu to što ih mi puštamo unutra jer nam kotao krčka prazan, ali...wink A prvi na tom pragu su oni inače najrealniji - glad to tell, bay the way... burninmad

I tako mi, preslatke vilice, provodimo vrijeme u plesu i zabavi, čekajući Njih rofl One - Koji - Se -Vrmzmaju - Onuda. Vitezove. Asove. Junake. Konane Barbariane. Hulkove. Supermene. Štošta nešto. rofl Prinčeve na bijelim konjima - ili u bijelim autima...ili u crnim, nevermind small details...:dead...rofl...ne sve odjednom, da se razumijemo...prvo jednog pa drugog...belj E, sad - kako niti Ozana niti ja nisamo sasvim obična čeljad, u takvim slučajevima reakcija je momentalna - uši nam se ušilje, magija pršti na sve strane, a budući da se mi još i zezamo na temu vilinskih bića i navlačimo putnike namjernike na krivi put - u ovom slučaju, u blato - istina Bog, ne ono živo ali mi smo ponosne i sa ovim našim krepanim zubo rofl , nadale smo se odvući i ove...samo kaj su Oni bili brži i odvukli sami sebe u utrobu crnih zvijeri na kotačima, praćeni anđelima sretne providnosti - ili su bar tako oni mislili...
Next time, lads, next time wink as for the rest of you, folks - bring the chocolate. rofl

Dakle, pučanstvo! Živite li ili radite u tom dijelu grada - ili bilo kojem drugom, da ne budem cicija! - molim vas i preklinjem, ponesite čokoladu, bombonjeru, kekse...bilo što!pa nije to tako teško! Dajte se nemojte zezat sa praiskonskim silama tamo - mislite na sebe i svoje, pobogu! rofl

Par činjenica. Let's see:

Mi zaposjedamo livadicu.

Mi zaposjedamo i vas ako treba.

The land is ours! burninmad

Mi tražimo palću za to.

Mi smo Ozana i Ivana.

You're going to be assimilated.

Only čokolada can set you free.

Čokolada je zdrava - pogotovo za vas!Omogućava vam pronalaženje puta nakon što ste se izgubili/bili zavedeni. Zaključak - treba vam u đepu. To vam piše u horoskopu, bili vi bik, jarac, rak, strijelac, djevica, lav ili lignja...Posjetite Kraš. Ili generalnog zastupnika za Milku, like we give a f**k. Jedemo sve.

rofl rofl rofl

A sada, povalčimo se na svoj Tamni Dvor.

I čekamo večer...njami fino rofl

- 21:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Studeni 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (5)
Prosinac 2020 (3)
Studeni 2020 (1)
Travanj 2020 (1)
Siječanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (1)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (1)
Listopad 2018 (1)
Prosinac 2017 (2)
Kolovoz 2017 (1)
Studeni 2016 (3)
Listopad 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2015 (2)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (2)
Veljača 2013 (2)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)


I još pomalo svega...
  • Loading