28.03.2006., utorak

Bivse ljubavi iza sebe ostave neki metalno-kiseli ukus u ustima od koga ti se povrace.

Danas sam srela Curta. Prvi put otkad sam u braku. To se zapravo desilo sasvim slucajno i nije me toliko potreslo to sto sam ga vidjela vec to gdje sam ga vidjela. U trznom centru, ducanu zenskog rublja!

Onog dana kada sam raskinula sa njim, pocela sam da zivim i funkcionisem bez njega i ne znam zasto sam ocekivala da ce on ostati da tapka u mjestu cekajuci mene da mu se vratim. Ja sam krenula dalje i ne znam zasto sam se nadala da on nece. Pobogu, ako sam se ja udala, moze i on kupiti tange "dragoj" za rodjendan. Ipak, to me povrijedilo.

Dakle, ja trazim nebo-plavi grudnjak koji bi mi se slagao uz novu bluzu i vidim ga, u sasvim drugom kraju ducana, tamo gdje su tange. Nisam planirala da mu se javim, ali smo se na izlazu prakticno sudarili.

"Curt... Boze, to si... Kako si?" Sada, kad razmisljam o tome, pitam se jesam li mogla smisliti gluplje pitanje.
"Oh, dobro... Bio malo u shopping... Ti?"
"Ah, znas vec, uobicajeno... Jesi li trgovao nesto lijepo?"
"Da... prijateljici za rodjendan neke gluposti."
(Rijec "prijateljica" je pretjerano naglasio i znala sam da mu je ta djevojka sex-kombinacija, prolazna veza, djevojka, sve, sve samo ne prijateljica.)
"Krasno."
"Cujem, udala si se."
"Da, tako nekako."
"Sjecas se kako nisi..."
"Sjecam."
Naravno da se sjecam kako nisam htjela ni da pricamo on i ja o braku, kako sam smatrala da je to klise, kako sam mu govorila da ga toliko volim i da bi nas brako sam udaljio, zaboga Curt, sjecam se, ne dolivaj mi ulje na vatru.
"Da... Pretpostavljam da nema svrhe da te pozovem k sebi na kavu ili zajednicki zivot?"
"Nema."
"Ni zajednicki zivot ako vec neces kavu,"
pita kroz neki neprijatni smijesak.
"Nemoj mi to raditi. Znas i sam da ovo nisam ja."
"To si ti izabrala. Mogla si ostati."
"Curt..."

"U redu, ne moramo pricati o tome. Mozemo biti prijatelji? Daj, znam da imas mladez na intimnom mjestu, valjda te mogu povesti na kavu jednom mjesecno... Ako ti muz dozvoljava."
"Ne budi zloban. I znas da me mozes pozvati na kavu kad god hoces."
"Sjutra?"
"Moze."
"Krasno!"
"Onda... vidimo se..."
"Da... Bye."


Da, ima nesto grozno u bivsim vezama. Dok ja ovo pisem neka druga djevojka se odusevljava tangama koje joj je kupio (priznajem, bila sam zlobna i morala sam baciti pogled na velicinu tangi, sudeci po njoj, ima savrsenu guzu) i mozda se cak i sexaju sada. Dok ja cekam svog savrsenog muza da izadje iz kupatila i da mi pokaze kako izgleda savrsen zivot. Savrsen i sterilan, kao operaciona sala.

Ali, ja sjutra imam kavu sa Curtom.
Nazalost, sjutra cu, osim te kave, imati i moralnu obavezu prema svom muzu.
- 13:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mogla sam bit i dijete i majka i svetica i kurva i andjeo i bog i djavo... Ali, ja nisam nista od toga. Ja sam jednostavno - njegova zena.